محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

انتصاب دکتر دشتی به سمت معاون بین الملل دانشکده پیراپزشکی و قدردانی رئیس دانشکده از زحمات دکتر نیک منش

دکتر شعبان علیزاده در حکمی دکتر نسرین دشتی را به سمت معاون بین الملل دانشکده پیراپزشکی منصوب و در نامه ای از تلاش های دکتر بهرام نیک منش معاون پیشین این دانشکده قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده در حکمی دکتر نسرین دشتی را به سمت معاون بین الملل دانشکده پیراپزشکی منصوب و در نامه ای از تلاش های دکتر بهرام نیک منش معاون پیشین این دانشکده قدردانی کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر نسرین دشتی
دانشيار محترم دانشکده پیراپزشکی

با سلام و احترام
دانشگاه علوم پزشکي تهران به عنوان نماد آموزش عالي در حيطه علوم پزشکي وظيفه خود مي‌داند که با قوت، رسالت خود را در حيطه‌هاي آموزش، تحقيق و فن‌آوري و ارايه خدمات سلامت با کيفيت مطلوب و به صورت روزآمد پيگيري و محقق نمايد.
نظر به ضرورت حضور همه‌جانبه دانشگاه در عرصه‌های بین‌الملل و استفاده از بستر بین‌الملل در ارتقاء فعالیت‌های آموزشی ، پژوهشی و خدماتی دانشگاه و با توجه به تعهد، تجربه و توانمندي‌هاي ارزشمند شما، بدين‌وسيله سرکارعالی به سمت معاون بین‌الملل دانشکده پیراپزشکی و عضو شورای دانشکده منصوب مي‌شوید. انتظار مي‌رود با جلب مشاركت همه اعضاي محترم هيأت علمي، كاركنان دلسوز و دانشجویان عزیز در همه مقاطع، ضمن پيشبرد امور جاري دانشكده، طبق ضوابط و مقررات نسبت به امور ذيل برای حرکت رو به رشد آینده اهتمام ویژه مبذول فرمائيد:
1- حركت بسوي جامعه دانش محور، در راستاي توسعه فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي و ارائه خدمات وابسته به گروه هاي مختلف علوم پزشكي در سطح منطقه اي و بين المللي
2- همكاري و ايفاي نقش در شبكه توسعه فعاليت هاي بين واحدهاي مختلف دانشگاه و بهره مندي از فضاي مجازي براي گسترش حضور در عرصه هاي بين المللي
3-  تلاش جدی در زمینه های مختلف بین المللی سازی و تمهید شرایط مناسب تر جذب دانشجوی بین المللی
4- عضویت و حضور در انجمن های علمی جهانی مرتبط با رشته های دانشکده پیراپزشکی
5-برقراری تعاملات و تبادلات علمی و پژوهشی در موضوعات روز جهان به صورت مجازی
6- فراهم سازی و آموزش جذب گرنت های بین المللی جهت اشاعه پژوهشهای بین المللی حوزه پیراپزشکی
اميد مي‌رود حوزه بین الملل دانشکده با به کار گرفتن تمام توان و ظرفيت، به حركت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهداف تعيين شده ادامه دهد. از درگاه خداوند متعال توفيق شما را در انجام امور محوله خواستارم.

دکتر شعبان علیزاده 
رئیس دانشکده

در متن نامه قدردانی آمده است:

جناب آقاي دکتر بهرام نیک منش
دانشيار محترم دانشکده پیراپزشکی

با سلام و احترام
ظرفیت سازی و توسعه برنامه های بین المللی در دانشکده پیراپزشکی مرهون زحمات جنابعالی و مشارکت اعضای محترم هیأت‌علمی و همکاران شما در معاونت بین الملل دانشکده بوده است.
به این وسیله  از تلاش ها و خدمات ارزشمندتان در دوره مسئولیت معاونت بین الملل دانشکده پیراپزشکی که نتايج پرباري در پي داشته است، سپاسگزاری می نمایم. اميدوارم دانشکده همچنان بتواند از تجارب و توانمندي‌هاي ارزنده شما استفاده نمايد. 
از درگاه خداوند متعال سلامتي و سعادت روزافزون برایتان مسئلت دارم.

دکتر شعبان علیزاده 
رئیس دانشکده




الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *