محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

انتصاب امیرحسین علامی، دانشجوی دانشکده پیراپزشکی به‌عنوان عضو دانشجویی در شورای نظارت بر فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه

دکتر کریمی در حکمی امیرحسین علامی دانشجوی علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی را به‌عنوان عضو دانشجویی در شورای نظارت بر فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر کریمی در حکمی امیرحسین علامی دانشجوی علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی به‌عنوان عضو دانشجویی در شورای نظارت بر فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.
متن حکم به شرح زیر است:
جناب آقای امیرحسین علامی
دانشجوی محترم مقطع کارشناسی علوم آزمایشگاهی
با سلام و احترام
بر اساس ماده 17 آیین‌نامه انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور و تبصره 1 این ماده ابلاغی به شماره 598/600/د مورخ 24/3/94، بدین‌وسیله جنابعالی به‌عنوان عضو دانشجویی در شورای نظارت بر فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه منصوب می‌گردید. بی‌شک حمایت و تقویت همه‌جانبه و برنامه‌ریزی برای فراهم نمودن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های علمی و کارگروهی، افزایش مهارت‌های علمی و بهره‌گیری از توانمندی و خلاقیت دانشجویان در تحقق پیشرفت علمی و نهضت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری و ایجاد کارآفرینی باید سرلوحه این شورا قرار گیرد.
رییس دانشگاه

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس