محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پیراپزشکی در سال 1395 برگزار شد

انجام پژوهش فرهنگی و نیاز به اقدام جدی در این زمینه به‌ویژه از سوی تشکل‌های دانشجویی و همدلی و همراهی بین تشکل‌ها از جمله موارد مورد تاکید در جلسه شورای فرهنگی دانشکده پیراپزشکی بود.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، اولین جلسه شورای فرهنگی این دانشکده در سال جدید با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دوشنبه 30 فروردین 95 همزمان با میلاد امام محمدباقر (ع) و حضرت علی‌اصغر (ع) در سالن اجتماعات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علیزاده ضمن تبریک اعیاد ماه پربرکت رجب در خصوص برنامه‌های انجام‌شده در پایان سال گذشته گزارشی ارائه کرد و گفت: به‌پاس قدردانی از زحمات اعضای شورای فرهنگی و کمیسیون ماده 1 ارتقاء، تلاش کردیم مراسمی برگزار شود که میسر نشده و این کار با ارسال لوح تقدیر و هدیه صورت گرفت. در سال گذشته باوجود انجام فعالیت‌های قابل‌تقدیر مشکلاتی نیز ازجمله کمبود فضا وجود داشت و با پیگیری‌های مستمر هیات رییسه دانشکده همچنان پابرجاست ولی همچنان تلاش‌ها ادامه دارد. مسلماً کمبود فضا بر همه فعالیت‌ها ازجمله فعالیت‌های فرهنگی اثر دارد ولی با تأکید دکتر صفدری از فضاهای آموزشی کاسته و به شکل‌هایی ازجمله کانون قرآن و عترت داده‌شده است.
دکتر علیزاده در خصوص برخی مسائل فرهنگی حائز اهمیت گفت: اخلاق و رفتار حرفه‌ای و رعایت شئونات اخلاقی از موضوعات بسیار مهم است و لازم است نمایندگان تشکل‌های دانشجویی نیز در این موارد اهتمام ویژه داشته و جلسات داخلی با اعضا خود در خصوص این موضوعات برگزار کنند.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده همدلی و همراهی بین تشکل‌ها تأکید کرد و این همدلی را منجر به جلوگیری از موازی کاری دانست و گفت: با توجه به این امر که امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام تا عمل است با این کار بتوانیم منابع را به شیوه مناسب‌تر هزینه کنیم.
دکتر علیزاده به موضوعات دیگری ازجمله انجام پژوهش فرهنگی و نیاز به اقدام جدی در این زمینه به‌ویژه از سوی تشکل‌های دانشجویی، دوری از صرفاً فعالیت‌هایی مثل برگزاری کارگاه و سخنرانی و انجام اقدامات فرهنگی عملی و مناسب‌تر و تحلیل کارنامه فرهنگی دانشجویان پرداخت.
همچنین دبیر شورای فرهنگی با اشاره به برنامه‌های دانشکده تا 10 اردیبهشت‌ماه برگزاری بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را از برنامه‌های دانشکده دانسته و به بیان محتوای آن پرداخت.
دکتر صفدری رییس دانشکده نیز ضمن تشکر از زحمات اعضای شورا گفت: بهتر است مصوبات و دستور جلسه و صورت‌جلسات شورا مشخص شود و از تشکل‌های دانشجویی یک فرد و از کارکنان هم فردی مسئول پیگیری و تحقق مصوبات بوده تا در فرآیندهای اداری فراموش نشوند.
رییس دانشکده درزمینهٔ، همکاری تشکل‌های دانشجویی در برگزاری مراسم‌های مذهبی، تشکیل کمیته به‌منظور انجام پژوهش‌های فرهنگی، خودارزیابی از موضوع تعهد حرفه‌ای و پوشش، راه‌اندازی هیات دانشجویی و پیگیری برگزاری منظم نماز جماعت در دو ساختمان مطالبی را بیان کرد.
دکتر عین الهی معاون پژوهشی در خصوص پژوهش فرهنگی برای همکاری با دانشجویان اعلام آمادگی کرد.
محسن فتح اله مسئول تربیت‌بدنی دانشکده برگزاری مسابقات ورزشی داخلی دانشکده ازجمله دارت، فوتبال دستی و در صورت وجود همکاری تیراندازی را از برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان دانست.
مرتضی تقوی نماینده بسیج دانشجویی ضمن تشکر از اعضای شورا، برنامه‌های تشکل را تا دهه اول اردیبهشت بیان کرد و گفت: در این مدت بازدید از آسایشگاه جانبازان ویژه خانم‌ها و در اردیبهشت اردوی مشهد مقدس ویژه دانشجویان فعال فرهنگی دانشکده را برگزار خواهد کرد.
فاطمه حسینی نماینده کانون قرآن و عترت به بیان برنامه‌های این تشکل پرداخت و در خصوص انجام برنامه‌های خود از شورا همکاری بیشتر درخواست کرد.
مهسا عبدی نماینده انجمن اسلامی درخواست اختصاص فضا و همکاری بیشتر با این تشکل را داشت./ق

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *