محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

بازدید مدیریتی رئیس دانشکده پیراپزشکی از ساختمان‌های این دانشکده به‌منظور بررسی فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول ایمنی

دکتر چنگیزی از ساختمان های دانشکده پیراپزشکی به بررسی نکات مربوط به ایمنی در قسمت‌های مختلف و توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر وحید چنگیزی رئیس دانشکده به همراه مهرانگیز لطفی مدیر امور عمومی از هر سه ساختمان این دانشکده شنبه 24 خرداد 99 بازدید کردند.
در این بازدید مدیریتی دکتر چنگیزی ضمن بررسی نکات مربوط به ایمنی در قسمت‌های مختلف و توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و صحبت با کارکنان و اعضای هیئت‌علمی پرداخت و نکات مدنظر آن‌ها را نیز جویا شد.
در پایان بازدید دکتر چنگیزی در این خصوص گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده همه کلاس‌های تئوری شامل اصلی و رفع اشکال تا پایان هفته جاری از طریق آموزش مجازی، بارگذاری فایل‌های صوتی و تصویری در سامانه نوید و کلاس‌های آنلاین به اتمام خواهد رسید؛ بنابراین حدود ۳۰۰ کلاس درسی با برنامه‌ریزی مناسب و باکیفیت مطلوب انجام‌شده است در موارد نادر مشکلاتی وجود داشت که اقدامات لازم صورت پذیرفت و در برخی موارد نامه‌هایی برای تکمیل تعدادی دروس به اساتید مربوطه ارسال شد. بیشتر از ۹۹ درصد موارد با نظارت کمیته تدوین‌شده در این خصوص به‌خوبی انجام شد و بارگذاری‌ها به‌صورت کامل صورت گرفت.
وی افزود: با بازدیدی که امروز به عمل آمد کلاس‌های عملی بانظم خاص و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حال برگزاری است و خوشبختانه مشکلی مشاهده نشد. دانشجویان در فواصل بین کلاس‌های عملی در قسمت‌های ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده با رعایت پروتکل بهداشتی استراحت می‌کنند. کارآموزی‌ها نیز در حال انجام است و دفاع از پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حال اجراست؛ بنابراین با اطمینان خاطر می‌توان پایان فرآیند آموزشی را برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸ -99 اعلام کرد.
رئیس دانشکده پیراپزشکی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده همه امتحانات به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد که از حضور دانشجویان در دانشکده برای امتحانات جلوگیری شود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت پذیرد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *