محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

گرامیداشت هفته خوابگاه ها

بازدید هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی از کوی علوم پزشکی تهران

اعضای هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی به مناسبت هفته خوابگاه ها از کوی علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده، دکتر ناهید عین اللهی معاون آموزشی، دکتر نسرین دشتی معاون بین الملل، دکتر افضل شمسی معاون اداری مالی، دکتر لیلا شاهمرادی معاون پژوهشی و دکتر فاطمه شیخ شعاعی معاون دانشجویی فرهنگی، شنبه 24 اردیبهشت 1401 به مناسبت هفته خوابگاه ها از کوی علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

دکتر نیره سادات روح اللهی مدیر امور خوابگاه های دانشگاه در ابتدای این بازدید، گزارشی از تعداد دانشجویان دانشکده پیراپزشکی که در خوابگاه ها ساکن هستند، وضعیت خوابگاه های دانشجویی و خدمات ارائه شده به دانشجویان ارائه داد.

دکتر علیزاده نیز با تاکید بر اهمیت رسیدگی به خوابگاه ها و تاثیر آن بر روند تحصیل دانشجویان بیان کرد: اینگونه بازدید ها باید منجر به بهبود وضعیت زندگی دانشجویان در خوابگاه ها و تسهیل شرایط برای این عزیزان شود. باید در فضایی صمیمی به صحبت های دانشجویان گوش داده شود تا آنها نیز در آرامش و با خیال آسوده مشکلات خود را مطرح کنند. در دانشگاه علوم پزشکی تهران که به عنوان دانشگاه مادر علوم پزشکی در کشور شناخته می شود، دانشجو باید بدون هیچگونه دغدغه ای به کسب علم و ارتقا توانمندی های خود بپردازد که همین محیط خوابگاه میتواند بسیار کمک کننده باشد.

رئیس دانشکده پیراپزشکی در ادامه با تاکید بر اهمیت توجه و سرمایه گذاری در حوزه دانشجویی فرهنگی افزود: حوزه دانشجویی فرهنگی یکی از مهمترین حوزه های فعالیت در دانشگاه ها است. اگر در این حوزه سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد، بهترین دستاورد ها را می توان کسب کرد که استاندارد سازی خوابگاه ها و فضاهای دانشجویی و اماکن ورزشی در این بین اولویت دارند. بنده شاهد تلاش های معاون محترم دانشجویی فرهنگی دانشگاه و همکاران ایشان در مدیریت های مختلف این معاونت به خصوص مدیریت امور خوابگاه ها هستم و از این فرصت پیش آمده استفاده میکنم تا از زحمات این عزیزان قدردانی کنم. برای این عزیزان از خدای متعال آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم در راه تحقق اهدافشان موفق و پیروز باشند.

در ادامه هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی با حضور در اتاق های دانشجویان به گفتگو با آنها پرداختند و از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفتند.

محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *