محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری آزمون مصاحبه کاردانی فوریت‌های پزشکی دانشکده پیراپزشکی

رئیس دانشکده پیراپزشکی در بازدید از مصاحبه کاردانی فوریت‌های پزشکی؛ جذب دانشجویان فوریت های پزشکی را با وجود محدودیت ها به منظور رفع مشکلات جامعه سلامت و اجرای برنامه های نیاز محور دانست.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی؛ آزمون مصاحبه رشته کاردانی فوریت‌های پزشکی با مدیریت این دانشکده در آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز کوهورت سه‌شنبه ۱۲ شهریور آغاز و به مدت دو روز برگزار می‌شود.
دکتر وحید چنگیزی رییس دانشکده در مصاحبه با روابط عمومی گفت: پذیرش دانشجویان در رشته فوریت‌های پزشکی در این دانشکده بنا به درخواست سازمان اورژانس پیش بیمارستانی کشور صورت می‌گیرد. از این بابت خوشحال هستیم که این دانشکده در اجرای برنامه‌های خود به‌منظور ارائه آموزش نیاز محور و بر اساس حل مشکلات نظام سلامت جامعه توانسته است در این راستا قدم بردارد.
وی افزود: دانشکده پیراپزشکی این مأموریت را با توجه به مشکلات فضای فیزیکی و منابع مالی و با هدایت بهینه فضا و منابع انجام می‌دهد. این نقطه قوتی برای دانشکده و اعضای هیات علمی و کارکنان است که در هر شرایطی آماده انجام وظایف محوله هستند؛ به‌گونه‌ای که باوجود تغییر ناگهانی زمان پذیرش دانشجو از نیم سال دوم به نیم سال اول دانشکده توانست شرایط را مدیریت کند.
رئیس دانشکده از همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش، مرکز کوهورت، مدیریت تربیت‌بدنی و مرکز مشاوره دانشگاه، معاونت آموزشی بیمارستان روزبه و همچنین همکاران زحمتکش دانشکده در اجرای منظم این مصاحبه قدردانی کرد.
دکتر افضل شمسی مسئول تیم مصاحبه و عضو هیات علمی دانشکده در خصوص فرآیند انجام مصاحبه گفت: روند مصاحبه به این صورت است که در ابتدا جلسه توجیهی و خوشامدگویی برای داوطلبان صورت گرفت و نحوه انجام مصاحبه و ایستگاه‌های مختلف برای آن‌ها شرح داده شد.
وی افزود: داوطلبان در شش ایستگاه ثبت‌نام و کنترل مدارک، اندازه‌گیری قد و وزن، بینایی‌سنجی، معاینه پزشکی و روانشناسی و ایستگاه مصاحبه صلاحیت‌های عمومی که ۵ عضو هیات علمی از گروه‌های آموزشی طب اورژانس، فوریت‌های پزشکی، EDL و نماینده اورژانس کشور در آن حضور داشتند. سپس داوطلبان پس از گذراندن ایستگاه‌های با سرویس به سالن ورزشی شهید چمران انتقال پیداکرده تا ازلحاظ آمادگی جسمانی ارزیابی شوند.
عکس و خبر: الهام حق شناس

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس