محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری اردوی جهادی دانشکده پیراپزشکی در مدرسه کودکان کار صبح رویش

در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اردوی جهادی آموزشی و بهداشتی دانشکده پیراپزشکی در مدرسه کودکان کار صبح رویش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اردوی جهادی آموزشی و بهداشتی دانشکده پیراپزشکی سه شنبه 10 خرداد 1401 در مدرسه کودکان کار صبح رویش برگزار شد.

در این برنامه که با همکاری دانشکده پیراپزشکی و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برگزار شد، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده با حضور در مدرسه کودکان کار صبح رویش واقع در محله هرندی در جنوب تهران، به ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و فرهنگی پرداختند.

کارگاه امداد و کمک های اولیه ویژه مربیان مدارس صبح رویش با تدریس دکتر افضل شمسی مدیر گروه فوریت های پزشکی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد که در آینده نیز به صورت منظم ادامه خواهد داشت.

همچنین یک تیم متشکل از دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان مقطع دکتری دانشکده بهداشت، به سرپرستی دکتر فاطمه شیخ شعاعی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده به ارائه خدمات آموزش بهداشت و معاینه پوست و مو برای دانش آموزان دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول پرداختند.

نمایندگان بسیج دانشجویی دانشکده نیز در حاشیه این اردو مسابقات و برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان برگزار کردند.

در پایان این برنامه بسته های هدیه با حمایت اجتماعی شرکت صنایع غذایی میهن و شرکت دارویی و سرمایه گذاری به بان فارمد لوتوس به دانش آموزان اهدا شد.

محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *