محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری اولین جلسه آموزش نرم افزار TritApp در دانشکده پیراپزشکی

اولین جلسه آموزش نرم افزار TritApp در دانشکده پیراپزشکی با هدف ایجاد شبکه تخصصی پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، اولین جلسه آموزش نرم افزار TritApp در این دانشکده با حضور دکتر سید علیرضا متولیان عضو هیئت‌علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، دکتر مرجان قاضی سعیدی معاون پژوهشی و برخی از اعضای هئیت علمی چهارشنبه 2 مهر 99 در سالن اجتماعات برگزار شد. 
در ابتدای جلسه دکتر قاضی سعیدی ضمن خوشامدگویی به اساتید گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه دانشکده نرم افزار TritApp در دانشکده اجرایی خواهد شد. در همین راستا دکتر متولیان به ارائه توضیحاتی پیرامون نرم‌افزار و امکانات آن به صورت عملی خواهد پرداخت. با کمک این نرم افزار می تواند به صورت منسجم ارتباطات داخلی و بین‌المللی را برقرار کرد. در فاز اول اجرایی مدیران گروه ها و اساتید و در فازهای بعدی کارشناسان و دانشجویان آموزش می بینند.  
در ادامه دکتر متولیان در خصوص نرم‌افزار گفت: در حال حاضر شبکه های اجتماعی تخصصی برای همه متخصصان، سازمان‌ها و نهادها که در حوزه‌های مختلف فعالیت می کنند وجود دارد، شبکه هایی همچون  Research Gate برای ارتباطات پژوهشی و Linkedin برای ارتباطات علمی در دنیا مرسوم است. در حوزه پزشکی نیز در جهان از جمله امریکا و هند شبکه هایی وجود دارد که برای عضویت افراد احراز هویت لازم است. در منطقه ما این شبکه ارتباطی وجود نداشت و از سال ۹۵ ایده پردازی آن در این خصوص صورت گرفت و نرم افزار TritApp ایجاد شد.
 وی افزود: کلمه TritApp از کلمات تریتا نام پزشک باستانی و App مخفف Application  تشکیل شده است. این شبکه امکان  تعاملات مورد نیاز متخصصان را فراهم می‌کند. هدف از این نرم‌افزار پوشش دهی ارتباطاتی است که در گذشته وجود نداشته و یا به شکل دیگری بوده است. همچنین این نرم‌افزار می‌تواند شبکه تخصصی پیراپزشکی را برای ارتباطات داخلی و خارجی ایجاد کند.
در ادامه امکانات و قسمت‌های مختلف نرم‌افزار توضیح داده شد و حاضرین به صورت عملی به تمرین پرداختند. 

 

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *