محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری جلسه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در دانشکده پیراپزشکی

دکتر زاکانی فعالیت‌هایی که با هدف خدمت به مردم و با اقتدا به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انجام شده را از نقاط قوت در کارنامه انقلاب اسلامی دانست.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، جلسه بسیج جامعه پزشکی با حضور دکتر زاکانی مسئول بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه، صادق پور مسئول مرکز خدمات کارمندی، علی پور مشاور امور خواهران بسیج، امیدیان مسئول گردان‌ها و فرماندهان و ارکان گردان‌های واحدها یکشنبه 9 خرداد 95 در تالار این دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه صادق پور ضمن احترام به شهدای مدافع حرم به بیان مسائل پیرامون جریانات روز ایران و جهان ازجمله دست‌نشانده بودن آل سعود توسط صهیونیست‌ها پرداخت. فراماسونری، بیداری اسلامی، جنگ 33 روزه حزب اله و پیروزی همیشگی حق بر باطل از موضوعات موردبررسی وی بود.
مسئول مرکز خدمات کارمندی بسیج با تأکید بر تکرار شدن تاریخ گفت: موضوعات تاریخی ازجمله تاریخ صدر اسلام همواره باید مطالعه شود و این امر به الگوبرداری و شناخت بیشتر منجر می‌شود.
در ادامه امیدیان مسئول گردان‌های بسیج توضیحاتی را در خصوص طرح همیاران سلامت و خدمت‌رسانی به مردم ارائه کرده و بر لزوم کامل کردن بانک اطلاعات همیاران سلامت تأکید کرد و از برگزاری جلسه آموزش امداد و نجات و جنگ‌های نوین خبر داد.
سپس علی پور مشاور امور خواهران بسیج این جلسه را برگزاری همزمان چهار جلسه با عناوین اولین نشست مسئولان گردان‌ها، سومین نشست جلسه شورای خواهران و کمیته مشورتی خواهران و نشست جریان شناسی مسائل ایران و جهان و انجام اقدامات متناسب با آن دانست و به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سه ماه اخیر در واحد خواهران پرداخت.
دکتر زاکانی مسئول بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و لزوم کسب آمادگی برای ورود به ماه پرفیض و برکت رمضان در خصوص موضوع نشست گفت: در طول 38 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و با نگاهی به کارنامه این ایام، با نقاط قوت و ضعف در عملکرد مواجه می‌شویم. اگرچه که این نقاط ضعف در مقابل قوت‌ها محدود و ناچیز است، اما جای تأمل دارد. هرزمانی که هدف از فعالیت‌ها خدمت به مردم بوده و با اقتدا به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همراه بوده موفقیت و توفیقات حاصل‌شده و هرزمانی کوتاهی از آرمان‌ها صورت گرفته، نقاط ضعف نمایان شده است.
وی افزود: امروز در برهه حساس تاریخ به سر می‌بریم و لازم است در فرمایشات مقام معظم رهبری به‌ویژه در این اواخر دقت کرد که ادبیات ایشان نسبت به گذشته صریح‌تر و شفاف‌تر شده است. ایستادگی و رشد انقلاب باعث اضمحلال دشمن و افتخار کشورمان می‌شود، هرچند در این مسیر با مشکلات متعدد ازجمله موانع اقتصادی و فرهنگی مواجه هستیم./ق

 

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *