محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری جلسه شورای مرکزی مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویی دانشگاه به میزبانی دانشکده پیراپزشکی

دکتر علیزاده در جلسه شورای مرکزی مرکز پژوهش‌های دانشجویی دانشگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی را فعال، شاداب و پویا دانست.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی: جلسه شورای مرکزی مرکز پژوهش‌های دانشجویی با حضور دکتر پروین پاسالار رییس مرکز پژوهش‌های دانشجویی و رشد استعدادهای درخشان دانشگاه، دکتر شعبان علیزاده سرپرست مرکز پژوهش‌های دانشجویی دانشکده پیراپزشکی، اعضای شورای مرکزی و دبیران دانشجویی مراکز پژوهشی دانشکده‌های دانشگاه یکشنبه 7 آبان 96 در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علیزاده ضمن خوشامدگویی به حاضرین به بیان توضیحاتی پیرامون مرکز پژوهش‌ها واحد دانشکده پیراپزشکی پرداخت و گفت: الحمدالله در دانشکده دانشجویان فعالی در مرکز حضور دارند و این دوره هم دبیر و اعضای شورای مرکزی از دانشجویان خوب و فعال هستند. تقریباً هفته‌ای چند بار همدیگر را ملاقات می‌کنیم و در مورد موضوعات مختلف و برنامه‌ها صحبت می‌کنیم.
وی افزود: انگیزه و انرژی دانشجویان بسیار عالی است و همواره کوشا، شاداب و پویا هستند. مرکز پژوهش‌ها بال اجرایی دانشکده محسوب می‌شود و برخی امور و مسئولیت‌های حوزه دانشجویی به آن‌ها واگذار می‌کنیم.
سپس امیرحسین علامی دبیر دانشجویی مرکز با معرفی اعضای شورای مرکزی و کمیته اجرایی این مرکز به تشریح فعالیت‌های واحد پیراپزشکی پرداخت و گفت: مرکز پژوهش‌های واحد پیراپزشکی از فعال‌ترین واحدها است و از بدو تأسیس در مرکز حضورداشته است. در این مدت تلاش کردیم نیروهای فعال را جذب کنیم و فعالیت‌های مختلفی از قبیل کمک به ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید، تور دانشگاه گردی، برگزاری کارگاه‌های مربوط به هر رشته متناسب با نیاز آن‌ها مانند کارگاه PCR برای دانشجویان علوم آزمایشگاهی انجام دهیم.
علامی تعدد انجمن‌های علمی مختلف این دانشکده و کمبود فضای فیزیکی را از چالش‌های پیش روی این مرکز دانست.
دکتر پاسالار ضمن قدردانی از دانشکده و عملکرد واحد پیراپزشکی بر لزوم داشتن برنامه تأکید کرد و سایر واحدهای مرکز را به برگزاری کارگاه‌هایی همچون این مرکز ملزم دانست.
وی همچنین به اهمیت مستندسازی فعالیت‌ها، لزوم توجه به نوآوری و همچنین اهمیت مسائل اخلاق و اخلاق در پژوهش تأکید کرد؛ و لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای را یادآور شد و دانشجویان را به بسط و گسترش این امور تشویق کرد.
در این جلسه گزارش صدروزه عملکرد مرکز پژوهش‌ها ارائه‌شده و بحث و تبادل‌نظر پیرامون آن بین اعضا صورت گرفت. همچنین آیین‌نامه راه‌اندازی معاونت فرهنگی در مرکز مطرح‌شده که به‌اتفاق آرا تصویب شد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس