محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری جلسه مجازی هم اندیشی بررسی وب سایت دانشکده پیراپزشکی

جلسه مجازی هم اندیشی بررسی وب سایت دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، جلسه مجازی هم اندیشی بررسی وب سایت این دانشکده با حضور دکتر مرجان قاضی سعیدی معاون پژوهشی، دکتر افضل شمسی معاون اداری و مالی، مهندس مرضیه خضری مسئول واحد رایانه و ادمین های فرعی قسمت های مختلف سایت دانشکده در بستر نرم افزار اداب کانکت یکشنبه 2 آذر 99 برگزار شد. 
در این جلسه دکتر قاضی سعیدی هدف از برگزاری جلسه را بررسی وضعیت موجود وب سایت دانشکده دانست و گفت: با توجه به این امر که در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت ها به صورت مجازی انجام می شود. یکی از مهمترین راه های ارتباطی دانشجویان سایت دانشکده است. سایت ویترین دانشکده بوده و باید اطلاعات مورد نیاز و مناسب را در اختیار دانشجویان قراردهد . بنابراین لازم است ادمین های فرعی سایت در گروه های آموزشی و معاونت های مختلف بازبینی از وضعیت موجود داشته باشند و اطلاعات مربوطه را به روز کنند. در صورتی که امکانات خاصی نیاز داشته باشند، پیشنهادات خود را به معاونت پژوهشی ارسال کنند تا با بررسی شرایط و اگر مقدور بود امکانات مورد نیاز فراهم شد. 
وی افزود: ادمین های فرعی سایت توجه داشته باشند، همه مطالبی که در سایت بارگذاری می کنند باید تایید مسئول مربوطه را داشته باشد و درخواست های ارسالی به واحد رایانه هم با تایید مسئول مربوطه قابلیت اجرایی دارد. در آینده برنامه ارتقا سایت نیز در دستور کار قرار دارد و   پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه دهید. 
دکتر شمسی نیز بر به روز بودن اطلاعات واحدهای مختلف و توجه به هماهنگی با مسئولین واحد ها برای بارگذاری مطالب تاکید کرد. 
در ادامه حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون جزییات موردذ نیاز برای سایت پرداختند.
کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *