محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری جلسه مشورتی اعتباربخشی دانشکده پیراپزشکی با حضور دکتر امانلو

مدیر نوسازی و مطالعات کاربردی دانشگاه در جلسه مشورتی اعتباربخشی دانشکده پیراپزشکی راهکارهایی را به‌منظور جذب بودجه پژوهشی از خارج دانشگاه بیان کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، جلسه مشورتی اعتباربخشی این دانشکده با حضور دکتر امانلو، اعضای هیات رییسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دکتری چهارشنبه 23 دی 94 در سالن کنفرانس برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر صفدری رییس دانشکده ضمن خوشامدگویی به همکاران و دکتر امانلو، هدف از این جلسه را بررسی مطالبی پیرامون بحث اعتباربخشی و اقدامات انجام‌شده در این دانشکده و فعالیت‌های پژوهشی دانشجویی صورت گرفته بیان کرد.

گزارش فعالیت های انجام شده در زمینه اعتبار بخشی
دکتر ناهید عین الهی معاون پژوهشی دانشکده به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ اعتباربخشی پرداخت و گفت: جلسات متعددی درزمینهٔ اعتباربخشی برگزارشده و اقداماتی نیز صورت گرفته است. برگزاری کارگاه کمک‌های اولیه، برگزاری کارگاه اطفا حریق، برگزاری مانور زلزله و تخلیه ساختمان، تهیه طرح بهبود راه‌اندازی سیستم‌های اعلام و اطفا حریق در دو ساختمان دانشکده، تهیه اعلامیه سلامت دانشکده، برگزاری کارگاه HSE، تهیه منشور اخلاق حرفه‌ای دانشکده، برگزاری کارگاه اخلاق حرفه‌ای برای کارکنان و کارگاه اصول تعهد حرفه‌ای برای اعضای هیات علمی و تهیه کتابچه حوادث ازجمله این اقدامات بوده است.
وی افزود: عمده مشکلات دانشکده درزمینهٔ اعتباربخشی نامناسب بودن ساختمان و فضای فیزیکی است که امکان استاندارد کردن برخی شاخص‌ها را نمی‌دهد.
سپس دکتر مرجان قاضی سعیدی رییس تحصیلات تکمیلی و مدیر گروه آموزشی مدیریت اطلاعات سلامت به معرفی وضعیت تحصیلات تکمیلی دانشکده پرداخت و فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان را تبیین کرد.

راه اندازی آکادمی آموزش کارکنان در آینده نزدیک
در ادامه دکتر مسعود امانلو ضمن قدردانی از همکاران، به ارزیابی گزارش‌های ارائه‌شده پرداخت و نتایج حاصله از اقدامات در دانشکده را بسیار مفید دانست و اظهار داشت: در آینده نزدیک آکادمی آموزش کارکنان راه‌اندازی خواهد شد که ارتقا کمی و کیفی فرآیندهای سازمانی در حوزه سلامت را به همراه خواهد داشت.
مدیر نوسازی و مطالعات کاربردی دانشگاه راهکارهای مهمی را به‌منظور جذب بودجه از خارج دانشگاه بیان کرد که از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش‌های سالانه دانشجویی دفتر تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت و درمان، سامانه نیماد در هفت حیطه و بنیادهای علمی بین‌المللی در رشته‌های مختلف اشاره کرد.
رییس دانشکده پیراپزشکی استفاده از نظرات دکتر امانلو را مفید و مثبت دانست و گفت: در این دانشکده ما به دنبال جهت‌دهی به فعالیت‌های دانشجویی هستیم و در این راستا مجموعه کارگاه‌هایی را برای تربیت دانشجویان پژوهشگر برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: درزمینهٔ تحول اداری بین فعالیت‌های تحول و ارتقا کیفیت، صیانت از حقوق شهروندی و کمیته HSE هم‌پوشانی دارد و در این دانشکده مدیریت این مجموعه متمرکزشده است.
دکتر شعبان علیزاده معاون دانشجویی و فرهنگی و سرپرست مرکز پژوهش‌های دانشجویی دانشکده نیز بر لزوم تسهیل شرایط بررسی و تصویب پژوهش دانشجویی تأکید کرد./ق
عکس و خبر: الهام حق شناس

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *