محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری جلسه هم‌اندیشی رییس دانشکده پیراپزشکی با کارکنان معاونت‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، بین‌الملل و کارشناسان آزمایشگاه‌ها

نشست صمیمانه دکتر چنگیزی با کارکنان معاونت‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، بین‌الملل و کارشناسان آزمایشگاه‌ها به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات کارکنان برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی نشست صمیمانه دکتر چنگیزی رییس دانشکده با کارکنان معاونت‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، بین‌الملل و کارشناسان آزمایشگاه‌ها چهارشنبه 13 دی 96 با همراهی محمد نیک پور نوری مدیر امور عمومی و اکرم مولایی زاده رییس امور اداری در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر چنگیزی ضمن خوشامدگویی هم‌اندیشی و تبادل‌نظر را از ارکان مدیریت دانست و گفت: این جلسه به‌منظور هم‌اندیشی و دریافت نقطه نظرات کارکنان برگزارشده است. دانشکده دارای مثلثی سه‌ضلعی متشکل از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان است و باید برنامه‌ها به‌گونه‌ای تنظیم شود که حرکتی مثبت و سازنده در راستای اعتلای هر سه ضلع صورت گیرد. در این صورت دانشکده به شکل همگن رشدی منطقی را خواهد داشت. کارکنان دانشکده پیراپزشکی در هر حوزه وظایفی را بر عهده‌دارند که خوبی آن‌ها را انجام می‌دهند.
وی افزود: به علت محدودیت فضا کارکنان را به دو گروه تقسیم کردیم و از همه کارکنان نظرات را جمع‌آوری می‌کنیم. این نظرات در ا ارتقا سطح عملکرد دانشکده مؤثر خواهد بود. علاوه بر این جلسات که به‌صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. به‌منظور تعاملات بیشتر ساعاتی را نیز برای ملاقات با کارکنان در نظرخواهم گرفت. علاوه بر این موارد دیدار حضوری نیز با کارکنان وجود خواهد داشت.
در ادامه کارکنان به بیان پیشنهادات و مشکلات موجود در واحد خود پرداختند.
موقعیت فیزیکی و تهویه آزمایشگاه‌ها، آلودگی صوتی موتورخانه، عدم وجود خط تلفن در آزمایشگاه، عدم وجود رختکن و پاویون در آزمایشگاه، کنترل ورود و خروج در ساختمان شبانه به علت نبود نگهبان، محدودیت فضای فیزیکی کتابخانه، انتقال پایان‌نامه‌های قدیمی، نیاز به کولر قابل‌استفاده در کتابخانه و هوای نامناسب در آنجا، در دسترس بودن قطعات رایانه برای مهندسین مرکز رایانه، امکان نظارت بر مرکز رایانه از طریق دوربین‌های مداربسته، نیاز به آسانسور و یا بالابر در ساختمان شماره 2، اضافه‌کار و نحوه محاسبه آن، اطلاع‌رسانی برای سابمیت مقالات دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فیش مالی وعدم درج مانده اقساط، بن لباس کارکنان واجد شرایط و تعویض آن، کارت زنی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، وسایل اسقاطی موجود در واحدها، دستگاه فتوکپی و پرینترهای کارکنان، درج نظرات کارشناسی واحد رایانه برای تعمیر وسایل و دستگاه‌ها و رعایت عدالت در برگزاری مراسم‌ها برای اعضای هیات علمی و کارکنان از نکات مطرح‌شده در این جلسه بود که پاسخ مناسب دریافت کرد.
خبرنگار: الهام حق شناس
عکاس: زهرا عبدالهی

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس