محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری دومین جلسه بررسی برنامه‌های راهبردی دانشکده پیراپزشکی

دکتر چنگیزی رییس دانشکده پیراپزشکی بر راه اندازی شرکت های زایشی به منظور ایجاد مسیر علمی و منطقی درآمدزایی تاکید کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دومین جلسه بررسی برنامه‌های راهبردی این دانشکده با حضور دکتر چنگیزی رییس دانشکده، معاونین، مدیران گروه‌ها، برخی مسئولین EDO و اعضای هیات علمی دارای مرتبه استادی شنبه 14 بهمن 96 در سالن کنفرانس این دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر چنگیزی ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: کارگاهی که به‌منظور آشنایی با دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم در دانشکده برگزار شد، کارگاه خوبی بود و شاخص‌ها و ویژگی‌های این دانشگاه‌ها را معرفی کرد و می‌تواند در تدوین این برنامه‌ها مؤثر و راهگشا قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به اهمیت بحث وجود شرکت‌های زایشی spin of ها بهتر است، ایجاد این‌گونه شرکت‌ها در برنامه‌های دانشکده در نظر گرفته‌شده که امکان درآمدزایی به‌طور صحیح و علمی میسر شود. دانشگاه نیز از این برنامه‌ها حمایت می‌کند. برنامه‌های ارائه‌شده به‌صورت کلی برای دانشکده خواهد بود که با توجه به ظرفیت هر گروه ارائه می‌شود.
در این جلسه برنامه‌های گروه مدیریت اطلاعات سلامت در چهار محور حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم، ارتقا فعالیت‌های پژوهشی، جذب منابع از خارج از دانشگاه و بین‌المللی سازی موردبررسی و بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
جلسه بعدی بررسی برنامه‌های سایر گروه‌های آموزشی سه‌شنبه 17 بهمن 96 برگزار خواهد شد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس