محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری سومین جلسه بررسی برنامه های راهبردی چهار ساله دانشکده پیراپزشکی

سومین جلسه بررسی و هم اندیشی برنامه های راهبردی چهار ساله دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی: سومین جلسه بررسی برنامه‌های راهبردی این دانشکده با حضور دکتر چنگیزی رییس دانشکده، معاونین، مدیران گروه‌ها، برخی مسئولین EDO و اعضای هیات علمی دارای مرتبه استادی سه‌شنبه 17 بهمن 96 در سالن کنفرانس این دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر چنگیزی ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: ارائه برنامه‌ها و تبادل‌نظر به شکل حاضر، روش جدیدی در دانشکده برای تدوین برنامه‌های راهبردی چهارساله دانشکده است.
رییس دانشکده از معاونین تقاضا کرد با توجه به حوزه‌های مربوط به خود نظرات و پیشنهادات را گروه‌بندی کرده و در جمع‌بندی برنامه‌های خود مورداستفاده قرار دهند.
در ادامه دکتر درگاهی عضو هیات علمی دانشکده به توضیحی پیرامون تغییرات رویکردی دانشگاه برای حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم پرداخت و گفت: تغییر به‌سرعت به ثمر نمی‌نشیند و زمان‌بر خواهد بود. برای ایجاد تغییر نیاز به حمایت ساختار مدیریتی وجود دارد که در دانشگاه و دانشکده از این نظر مشکلی وجود ندارد.
در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در چهار محور حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم، ارتقا فعالیت‌های پژوهشی، جذب منابع از خارج از دانشگاه و بین‌المللی سازی موردبررسی و بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *