محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری مراسم روز کارمند در دانشکده پیراپزشکی

در مراسم روز کارمند دکتر چنگیزی، رئیس دانشکده پیراپزشکی بر اهمیت نقش کارکنان در کسب موفقیت های دانشکده تاکید کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، مراسم روز کارمند با حضور دکتر وحید چنگیزی رییس دانشکده، دکتر یوسف عرفانی معاون دانشجویی و فرهنگی و کارکنان دوشنبه 4 شهریور 98 در سالن اجتماعات برگزار شد.
در این جلسه دکتر چنگیزی ضمن تبریک روز کارمند گفت: دانشکده سه رکن اساسی دارد که شامل اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان است. به هر گروه یک روز از سال اختصاص داده‌شده که امروز به‌عنوان روز کارمند بهانه‌ای است که از زحمات شما تقدیر شود.
نقش موثر کارکنان در کسب موفقیت های دانشکده
وی افزود: خوشبختانه باوجود مشکلات متعدد مخصوصاً فضای فیزیکی که وجود دارد توانستیم از موقعیت خوبی در دانشگاه برخوردار باشیم. اخیراً اقدامات خوب و افتخاراتی شایسته‌ای را کسب کرده‌ایم که کارکنان دانشکده نقش به سزایی در کسب آن داشته‌اند؛ راه‌اندازی مرکز آزمون الکترونیک و برگزاری آزمون‌های متعدد ازجمله آزمون پیش کارورزی دانشکده پزشکی، ارائه خدمات به خارج از دانشکده باوجود محدودیت‌ها، کسب رتبه برتر در حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی، اجرای برنامه‌های جدید آموزش و حرکت از شیوه‌های تدریس سنتی به سوی روش‌های جدید که با مشارکت خوب اساتید و استقبال دانشجویان همراه بوده است، راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت به‌عنوان اولین دانشکده، در این راستا کافه سلامت نیز طراحی و راه‌اندازی شده که رسماً افتتاح نشده ولی به‌صورت غیررسمی دانشجویان از آن استفاده می‌کنند،راه‌اندازی میز خدمت به‌عنوان اولین دانشکده و توسعه فرآیندهایی این سامانه که منجر به افزایش سرعت و صرفه‌جویی در زمان و مصرف کاغذ شده است، آغاز اقداماتی برای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت دانشجویان؛ از جمله این افتخارات و اقدامات محسوب می شود. همه این موارد شاخص‌هایی برای سنجش میزان پیشرفت هستند که ما توانسته‌ایم در کنار هم و با وجود محدودیت‌ها و استفاده بهینه از منابع و امکانات بدست آورده و از سایر واحدها سبقت بگیریم.
وجود ظرفیت و زمینه های لازم برای رشد کارکنان 
وی اظهار داشت: در راستای جبران زحمات کارکنان باوجود محدودیت‌های مالی سعی کرده‌ایم در دریافتی‌های مالی کاهش نداشته باشیم. برای کارانه‌ها جدول زمانی برنامه‌ریزی‌شده تهیه و طبق برنامه پرداختی خواهیم داشت. ما در طول زمان افت‌وخیزهایی داشته‌ایم و مشکلاتی وجود دارد اما در کنار هم از موانع عبور خواهیم کرد. در دانشکده ظرفیت رشد و پیشرفت وجود دارد و این به مشارکت فعال همکاران نیاز دارد، در این زمینه راه‌های متعددی ازجمله مرکز رشد و کافه سلامت پیش‌بینی‌شده است و اساسنامه آن‌ها به‌گونه‌ای تنظیم‌شده که امکان فعالیت برای کارکنان فراهم است.
دکتر چنگیزی برنامه‌های تفریحی و دورهمی را لازم دانست و بر استمرار این برنامه‌ها تأکید کرد.
در این جلسه کارکنان ضمن تشکر از برگزاری اردوی فیلبند به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
عکس و خبر: الهام حق شناس
کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس