محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

  • تاریخ انتشار : 1400/04/09 - 11:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 407
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری نشست هم فکری گروه تکنولوژی رادیولوژی و رادیوتراپی دانشکده پیراپزشکی و گروه رادیوبیولوژی دانشگاه آمستردام هلند

نشست هم فکری گروه تکنولوژی رادیولوژی و رادیوتراپی دانشکده پیراپزشکی و گروه رادیوبیولوژی دانشگاه آمستردام هلند با محوریت درمان تلفیقی رادیوتراپی و ترکیبات گیاهی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، نشست هم فکری گروه تکنولوژی رادیولوژی و رادیوتراپی این دانشکده با گروه رادیوبیولوژی دانشگاه آمستردام هلند با حضور دکتر وحید چنگیزی مدیر گروه تکنولوژی رادیولوژی دانشکده و دکتر آرلن اویی استاد گروه رادیوبیولوژی دانشگاه آمستردام هلند، دوشنبه 7 تیر 1400 در بستر نرم افزار اسکایپ برگزار شد.
در این جلسه با توجه به انجام پروژه های متعدد در حیطه درمان تلفیقی رادیوتراپی و ترکیبات گیاهی، نظیر چای سبز، زعفران، جنسینگ و.... در گروه تکنولوژی رادیولوژی و رادیوتراپی دانشکده پیراپزشکی، ابتدا سمایه آذری دانش آموخته کارشناسی ارشد رادیوبیولوژی این دانشکده گزارشی از روش ها و نتایج حاصل ارائه داد که مورد استقبال گروه مربوطه در دانشگاه آمستردام قرار گرفت. در ادامه دکتر چنگیزی به بیان نقش این ایده ها در بهینه سازی پرتو ها در رادیوتراپی و ایده های آینده پرداخت. دکتر آرلن اویی نیز ایده های خود را مطرح کرد.
در انتهای جلسه با تاکید بر حفظ و تداوم ارتباطات بین دو دانشگاه از انجام پروژه های مشترک در آینده و تبادل دانشجو استقبال شد.

  • گروه خبری : دانشکده علوم پیراپزشکی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 191587
محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *