محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری نشست هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت ارزیابی عملکرد و چالش های حوزه امور اداری دانشکده برگزار شد.

جلسه هیئت ریسه دانشکده پیراپزشکی یکشنبه 27 آذر 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده، دکتر ناهید عین اللهی معاون آموزشی، دکتر نسرین دشتی معاون بین الملل، دکتر لیلا شاهمرادی معاون پژوهشی، دکتر سید هادی موسوی معاون دانشجویی فرهنگی، افسانه ترکمانی رئیس امور اداری و محمد معین افشاری مسئول امور حوزه ریاست، یک شنبه 27 آذر 1401 در سالن جلسات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علیزاده ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و اشاره به فرارسیدن آیین باستانی شب یلدا افزود: امیدواریم محبت و مودت بین خانواده ها به ویژه در خانواده پیراپزشکی بیش از پیش بروز کند.
دکتر علیزاده در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت انضباط اداری افزود: در دانشکده پیراپزشکی همواره اصل بر احترام بوده است و کسی که از قوانین سواستفاده کند به دلیل احترام به دیگران باید با او برخورد شود. آیین نامه ها فراتر از ابزار تشویقی هستند و باید قبل از تشویق و تنبیه به اصول آیین نامه ها دقت شود.
 دانشکده همچنین بر اهمیت ارائه گزارش های دوره ای توسط همه ی واحدهای دانشکده تاکید کرد.
همچنین در این جلسه رئیس امور اداری گزارش جامعی از عملکرد واحد امور اداری، درخواست ها و گزارش های این واحد، گزارشات مربوط به اتوماسیون اداری و میز خدمت، مرخصی کارکنان، تخلفات اداری و احترام به قوانین ارائه داد.
در ادامه دکتر شاهمرادی ضمن قدردانی از همکاری تمام کارکنان خانواده پیراپزشکی در برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش از تجهیز کتابخانه دانشکده خبر داد و  همچنین گزارشی از پروفایل پژوهشی اساتید ارائه داد.

زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *