محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری چهارمین دورهمی به همراه بزرگداشت آیین شب یلدا در دانشکده پیراپزشکی

مراسم بزرگداشت آیین شب یلدا در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، بزرگداشت آیین باستانی شب یلدا باحضور اعضای هیات علمی و کارکنان شنبه ۳۰ آذر ۹۸ در سالن اجتماعات برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دکتر وحید چنگیزی رییس دانشکده ضمن تبریک این شب و آیین یلدا گفت: این مراسم چهارمین دورهمی خانواده پیراپزشکی است. هدف از برگزاری این دورهمی فارغ از همه کارها و دغدغه ها، همدلی و نزدیکی بیشتر خانواده پیراپزشکی با یکدیگر است، فرصت کوتاهی که افراد در کنار هم لحظات خوبی را بگذرانند و اگر نقد و پیشنهادی دارند در محیطی صمیمانه مطرح کنند.
وی افزود: می خواهم در این شب خبر خوشی را به همکاران بدهم و آن برطرف شدن مشکل فضای فیزیکی دانشکده در آینده نزدیک است. به همت رییس محترم دانشگاه انشاله به زودی فضای فیزیکی برای دانشکده در نظر گرفته خواهد شد.
در ادامه مهدی داداشی دکتری ادبیات فارسی و مدرس دانشکده به خوانش قسمت هایی از شاهنامه فردوسی پرداخت. سپس توضیحاتی را در خصوص تفال بر دیوان حافظ بیان کرد و گفت: چندپهلو بودن غزلیات حافظ دلیل تفال زدن بر این دیوان است و به همین علت به لسان الغیب معروف است گویا اشعار حافظ زبانی است که از غیب خبر دارد.
سپس تفالی بر دیوان حافظ زده شده و فال شب یلدا خوانده شد.
در این مراسم از کارمندان نمونه فصل پاییز دلارام درگاهی کارشناس آزمایشگاه و بین الملل، عبدالکریم سپهری امین اموال و کیوان ملکی از تاسیسات تقدیر شد.
خبرنگار و عکاس: الهام حق شناس

 

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس