محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری کارگاه آموزشی طب سنتی در دانشکده پیراپزشکی

کارگاه آموزشی طب سنتی با محوریت اصلاح سبک زندگی به روش طب ایرانی با تدریس چهار تن از اساتید طب سنتی در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، کارگاه آموزشی طب سنتی با محوریت اصلاح سبک زندگی به روش طب ایرانی که با حضور اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشکده روز چهارشنبه 5 آبان 95 در سالن اجتماعات برگزار شد.
در ابتدا دکتر حسین رضایی زاده، رییس دانشکده طب سنتی به مطالبی پیرامون آشنایی با طب ایرانی و مزاج شناسی، تاریخچه تعاریف طب سنتی از دیدگاه WHO، تعاریف مزاج‌های مختلف گرم و تر، سرد و خشک، سرد و تر و گرم و خشک و ویژگی‌های آن پرداخت.
دکتر میثم شیرزاد عضو هیات علمی دانشکده طب سنتی نیز نکاتی را در خصوص راه‌های مختلف حفظ تندرستی، بهداشت اعصاب و روان، ویژگی حالت های مختلفی همچون غم و شادی و روش‌های مختلف درمان و تعدیل با طب ایرانی ارائه کرد.
دکتر لیلا شیربیگی عضو هیات علمی دانشکده طب سنتی نیز مطالبی را درزمینهٔ حفظ تندرستی و راه‌های مراقبت از پوست و مو و راه‌های دفع سموم بدن با استفاده از طب ایرانی بیان کرد.
در پایان دکتر ناصر رضایی پور نیز به بیان نکاتی در خصوص حفظ تندرستی به‌وسیله تدابیری که در فصل پاییز و زمستان با استفاده از طب ایرانی انجام می شود، پرداخت و رعایت نکاتی را در این رابطه یادآور شد.
توضیح اینکه این کارگاه با استقبال بسیار شرکت کنندگان روبه رو شد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس