محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری کارگاه آموزشی نحوه استفاده از گرنت های دفتر همکاری با سوئیس در دانشکده پیراپزشکی

کارگاه آموزشی نحوه استفاده از گرنت های دفتر همکاری با سوئیس با هدف آشنایی با این دفتر و اهداف آن در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، کارگاه آموزشی نحوه استفاده از گرنت های دفتر همکاری با سوئیس با حضور اعضای هیات علمی و مدرسین با تدریس دکتر معراجی عضو هیات علمی دانشکده دندان‌پزشکی دوشنبه 22 آبان 97 در سالن اجتماعات برگزار شد.
در این کارگاه دکتر معراجی به معرفی سایت دفتر همکاری با سویس پرداخت و گفت: هدف از راه‌اندازی این دفتر فراتر از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بوده و توسعه همکاری‌های متقابل است. از بزرگ‌ترین مشکلات ما شناسایی افراد در ایران و سویس بر اساس زمینه‌های علاقه‌مندی و مشکلات حقوقی و قانونی برای معرفی افراد به همدیگر است، در حال مذاکره برای برطرف کردن آن هستیم.
وی افزود: از علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این سایت ثبت‌نام کنند و زمینه‌های علاقه‌مندی خود را با دقت تکمیل کنند که در آینده با تکمیل لیست ثبت‌نامی‌ها بتوانیم ارتباط بین افراد را برقرار کنیم که در حال حاضر این امکان وجود ندارد.
مسئول دفتر همکاری با سوئیس اظهار داشت: بر اساس جستجوهای انجام‌شده دو موسسه مهم در سوئیس که گرنت در اختیار پژوهشگران قرار می‌دهند، شناسایی‌شده‌اند که با عنوان‌های مخفف SERI و SNSF هستند.
در ادامه انواع گرنت ها، نحوه دریافت و قوانین موجود توضیح داده شد.
جاودان فر کارشناس مسئول دفتر همکاری با سوئیس به بیان بورسیه‌های موجود پرداخت.
آدرس سایت دفتر همکاری با سوئیس  irswleadinghouse.ir

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *