محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

تبریک هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی به پرستاران این دانشکده به مناسبت گرامیداشت روز پرستار

هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی روز پرستار را به همکاران پرستار این دانشکده تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، هیئت‌رئیسه دانشکده پیراپزشکی در پیامی روز پرستار  را تبریک گفتند. دکتر سید هادی موسوی معاون دانشجویی فرهنگی این دانشکده به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار به نمایندگی از هیئت رئیسه با حضور در محل کار پرستاران دانشکده پیراپزشکی، دکتر افضل شمسی عضو هیئت علمی و مدیر گروه هوشبری و فوریت های پزشکی، دکتر نیره سادات روح اللهی رییس آموزش دانشکده و دکتر زهرا زارع عضو هیئت علمی گروه اتاق عمل با ابلاغ پیام تبریک و  اهدا هدایایی از زحمات این پرستاران تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام تبریک به شرح زیر است:

پیامبر گرامی اسلام(ص)

منْ سعی لمریضٍ فی حاجةٍ قضاها أوْ لمْ یقْضها خرج منْ ذنوبه کیوْم ولدتْه أمّه

کسی که برای برآوردن حاجت شخص بیماری کوشش کند - خواه آن حاجت برآورده شود یا نه - همه گناهانش آمرزیده می شود، همانند روزی که از مادر متولد شده است.  

روز پنجم جمادی الاول، سالروز میلاد نورانی بزرگ پرستار کربلا، الگوی بردباری و آگاهی، تربیت یافته مکتب فاطمی، حضرت زینب کبری (س) بر همه رهپویان آن حضرت مخصوصاً پرستاران مؤمن و فداکار مبارک باد.

بی شک امتداد نگاه و خدمت مهرآمیز در حرفه پرستاری، بارش باران امید، آگاهی و بهبودی را برای دردمندان و بیماران به ارمغان آورده و نسیم روح نواز زندگی و التیام آلام بیماران را بشارت می دهد.

پرستاری، هنر نقاشی لبخند بر بوم دل‌هاست کلمات برای بیان شکوه و نقشه ماندگار و مؤثر این حرفه مقدس، ابتر و زبان قاصر است، الطاف الهی پاداش و بهای این حرف مندان باشد. به‌ویژه اینکه در روزهای سخت پاندمی کرونا نقش ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند.

پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه بسیاررفیعی دارد. جامعه پرستاری، مجموعه ای زحمتکش و پرتلاش، سرشار از محبت به نوع انسان و شیفته خدمت است. این روز بزرگ را به جامعه پرستاری ایران عزیز، بویژه پرستاران پرتلاش شاغل در بخش بیماران کووید-19 تبریک و تهنیت عرض می نمایم و فرصت را مغتنم شمرده از تلاشهای بی شائبه و زحمات شبانه روزی پرستاران عزیز در ارائه خدمات درمانی به بیماران، صمیمانه سپاسگزاری می نماییم.

هیئت‌رئیسه دانشکده پیراپزشکی

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *