محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

جلسه شورای فرهنگی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد

برگزاری مسابقه عکاسی اربعین،ثبت‌نام و راه‌اندازی موکب پیاده‌روی اربعین از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه با همکاری ویژه دانشکده پیراپزشکی و معرفی دانشجویان حائز شرایط برای جشنواره ابن سینای دانشجویی از مصوبات جلسه شورای فرهنگی دانشکده پیراپزشکی بود.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، جلسه شورای فرهنگی این دانشکده با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی روز چهارشنبه 14 مهر 95 در سالن اجتماعات برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر شعبان علیزاده معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مهرماه ازجمله برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی پرداخت و از دست‌اندرکاران این امر قدردانی کرد.
وی به بیان دستور جلسه که مربوط به مناسبت‌های ماه محرم و صفر بود پرداخت و گفت: در این ایام همانند هرسال دانشکده به انجام برنامه‌های مشخص ازجمله سیاه‌پوش کردن هر دو ساختمان با همکاری کارکنان و دانشجویان بسیج دانشجویی، برگزاری زیارت عاشورا روزانه در دهه اول محرم، قرار دادن پیام‌های تسلیت در آسانسور و سایت می‌پردازد.
دکتر علیزاده افزود: برنامه یک‌روزه عزاداری امسال نیز با حضور سخنران و مداح اهل‌بیت برپا خواهد بود که امور مربوط به آن با همکاری اعضا جلسه انجام خواهد شد.
معاون دانشجویی فرهنگی در خصوص جشنواره ابن‌سینای دانشجویی نیز با تأکید بر حضور دانشجویان در حیطه‌های مختلف به‌ویژه حیطه قرآنی و خدمات سلامت‌محور و اجتماعی اظهار داشت: برای حضور دانشجویان در این جشنواره دو روش وجود دارد، یکی تقاضای خود دانشجو و دیگری معرفی از سوی واحد و اگر همکاران دانشجویی را حائز شرایط می‌دانند، معرفی کنند.
در ادامه اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند که اطلاع‌رسانی پیامکی مراسم، اهدای شال عزا، برگزاری مسابقه برای اربعین به‌صورت عکاسی و یا دل نوشته از مصوبات این جلسه بود.
نماینده بسیج دانشجویی نیز به بیان برنامه‌های این تشکل دانشجویی ازجمله برپایی همه‌روزه ایستگاه صلواتی، قرائت همه‌روزه زیارت عاشورا و نذری عدسی در صبح روز یکشنبه 18 مهر 95 پرداخت. ثبت‌نام و راه‌اندازی موکب پیاده‌روی اربعین از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه با همکاری ویژه دانشکده پیراپزشکی از برنامه‌های ویژه این تشکل دانشجویی بود.
عکس و خبر: الهام حق شناس

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس