محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

دکتر علیزاده: محیط خوابگاه ها به دلیل تعاملات گسترده دانشجویان و برخورد فرهنگ ها، از مهمترین بخش های دانشگاه است

اعضای هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی با دکتر روح اللهی مدیر امور خوابگاه های دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، نشست مشترک هیئت رئیسه این دانشکده با مدیریت امور خوابگاه های دانشگاه با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده، دکتر افضل شمسی معاون اداری مالی، دکتر لیلا شاهمرادی معاون پژوهشی، دکتر فاطمه شیخ شعاعی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده و دکتر نیره السادات روح اللهی مدیر امور خوابگاه های دانشگاه، یکشنبه 22 اسفند 1400 در کوی علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این نشست، اعضای هیئت رئیسه دانشکده ضمن تبریک انتصاب دکتر روح اللهی به سمت مدیر امور خوابگاه های دانشگاه، در جریان وضعیت دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ساکن خوابگاه ها قرار گرفتند و از فضای کوی علوم پزشکی تهران بازدید کردند.
دکتر علیزاده در این بازدید با اشاره به سابقه حضور دکتر روح اللهی در دانشکده پیراپزشکی بیان کرد: حضور سرکار عالی سبب خیر و باعث کمک به دانشجویان است، شما شخصیتی دلسوز و دغدغه مند دانشجویان هستید که حضورتان در این جایگاه، تصمیمی به جا و هوشمندانه است که باعث خوشحالی دانشجویان خواهد شد.
رئیس دانشکده پیراپزشکی در ادامه افزود: دانشکده جزئی از دانشگاه و دانشگاه جزئی از جامعه است و همه برای حفظ سلامت و امنیت جامعه در حال تلاش هستیم. دانشگاه نیز به عنوان جزئی از این جامعه، مکانی امن از دید خانواده های دانشجویان است که با خیال راحت فرزندان خود را راهی آن می کنند و محیط خوابگاه ها به دلیل تعاملات گسترده دانشجویان و برخورد فرهنگ ها، از مهمترین بخش های دانشگاه است که با حضور شما بهترین اتفاقات در آن خواهد افتاد.
در پایان این نشست، هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی از محیط کوی علوم پزشکی تهران بازدید کردند و در جریان روند ساخت خوابگاه های جدید این مجتمع قرار گرفتند.

محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *