محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی

دکتر علیزاده: هر چه داریم از دامان پاک و دعای خیر مادرانمان است

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده، دکتر ناهید عین اللهی معاون آموزشی، دکتر نسرین دشتی معاون بین الملل، دکتر افضل شمسی معاون اداری مالی، دکتر لیلا شاهمرادی معاون پژوهشی و دکتر فاطمه شیخ شعاعی معاون دانشجویی فرهنگی، یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ در سالن جلسات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر علیزاده ضمن خیر مقدم به اعضا گفت: ان شاءلله حضور شما باعث شود تا تصمیمات خوب و خیری برای دانشکده گرفته شود و نتیجه آن صورت گرفتن اقدامات موثر و بهتر با همفکری و همکاری همه ما باشد.
وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فخر زنان دوعالم را خدمت شما عزیزان تبریک عرض می کنم، همینطور روز مادر و روز زن را به طور ویژه به بانوان محترم دانشکده پیراپزشکی تبریک عرض میکنم که هر چه داریم از دامان پاک و دعای خیر مادرانمان است.
رئیس دانشکده پیراپزشکی در ادامه گفت: اتفاق مثبتی که اخیرا در دانشکده رخ داده، حضور مستمر اعضای محترم هیئت رئیسه در فضای آموزشی دانشکده و پایش مداوم امور جاری دانشکده است که موجب بهبود وضعیت کلی در دانشکده شده است. با توجه به بازدید اخیر تیم پدافند غیرعامل دانشگاه، نیاز به یک بازنگری کلی در امور مرتبط به خصوص در بحث امنیت سرور ها داریم که این کار یک همکاری کامل بین بخشی در کنار بازبینی و تدوین فرآیندهای حوزه فناوری اطلاعات را می طلبد.
دکتر علیزاده همچنین گفت: نباید کارها در دانشکده مشمول زمان شود و هر موردی باید در اسرع وقت رسیدگی شود. اموری که نیاز به تصمیم گیری کلان، اخذ مجوز و یا استعلام قانونی ندارد، باید همان لحظه پیگیری شود تا اقدامات لازم صورت پذیرد.
وی در انتهای مطالب خود با اشاره به برگزاری آزمون های نیمسال نخست سال تخصیلی جاری به صورت حضوری و حضوری الکترونیکی گفت: باید از دکتر عین اللهی و همکارانشان در معاونت آموزشی به وطور ویژه تشکر کرد؛ چرا که با وجود مشکلات متعدد، با حداقل چالش ها در حال برگزاری آزمون ها هستند. از ایشان و همکارانشان و همکاران سایر معاونت ها که در این امر مهم همکاری داشته اند سپاسگزارم و ان شاءلله در فرصتی مناسب از همه دست اندرکاران تقدیر به عمل خواهیم آورد.
در ادامه جلسه دکتر شمسی معاون اداری مالی دانشکده به ارائه برنامه عملیاتی پیشنهادی این معاونت پرداخت.
همچنین دکتر شاهمرادی معاون پژوهشی دانشکده دستورالعمل پیشنهادی امتیاز طرح های پژوهشی و دستورالعمل برگزاری دوره پست داک صنعتی و بررسی وجود شرایط اخذ آن در دانشکده را مطرح کرد.
دکتر شیخ شعاعی معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده نیز درباره برگزاری برنامه های تفریحی ورزشی به مناسبت روز زن مطالبی مطرح کرد.
تدوین دستور العمل استفاده از امکانات آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی برای انجام پایان نامه ها و طرح های پژوهشی دانشجویان سایر دانشکده ها و دانشگاه ها نیز در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *