محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی

دکتر علیزاده: همدلی لازمه موفقیت سیستم و سبب بهبود عملکرد است

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی با محوریت بررسی برنامه عملیاتی معاونت اداری مالی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، جلسه هیئت رئیسه این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده، دکتر ناهید عین اللهی معاون آموزشی، دکتر نسرین دشتی معاون بین الملل، دکتر افضل شمسی معاون اداری مالی، دکتر لیلا شاهمرادی معاون پژوهشی و دکتر فاطمه شیخ شعاعی معاون دانشجویی فرهنگی، یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ در سالن جلسات برگزار شد.
 
دکتر علیزاده در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از اعضای هیئت رئیسه و دست اندرکاران برگزاری برنامه های مناسبتی دانشکده پیراپزشکی در هفته گذشته، بیان کرد: نکته ای که در کار تیمی و مدیریت بهینه سازمان باید به آن توجه داشته باشیم، پشتیبانی افراد و به ویژه مسئولین دانشکده از یکدیگر است. ما در دانشکده پیراپزشکی، خانواده ای کوچک با مشکلات متعدد هستیم که پشتیبانی، همدلی و کمک به یکدیگر بهترین راه ها برای گذر از این مشکلات است. همدلی لازمه موفقیت سیستم و سبب بهبود عملکرد است و اگر ما نگاه مسئولانه، نگاه دلسوزانه و نگاه حمایتی نسبت به سازمان و نسبت به یکدیگر داشته باشیم، قطعا موفق و پیروز خواهیم بود.
 
در ادامه جلسه دکتر شمسی معاون اداری مالی دانشکده، برنامه عملیاتی پیشنهادی این معاونت برای چهار سال آینده را ارائه کرد و اعضای هیئت رئیسه در این باره به بحث و تبادل نظر پرداخت.
اجرا و پیشبرد پروژه های فنی و عمرانی دانشکده، افزایش توان جذب منابع مالی و خلق منابع جدید، توسعه خدمات رفاهی کارکنان، افزایش نیروی انسانی توانمند و متخصص، طراحی و تدوین نظام نوین مدیریت منابع، ارتقای خدمات تخصصی توسط کارکنان و ارتقای توان مهارتی و افزایش انگیزه منابع انسانی از جمله برنامه های پیشنهادی این معاونت بود.
همچنین دکتر شاهمرادی معاون پژوهشی دانشکده، دستورالعمل دوره پسادکترای صنعتی را در این جلسه مطرح کرد.
محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *