محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

رئیس دانشکده پیراپزشکی تنوع سلایق مختلف در شورای فرهنگی را موجب ارتقای کیفیت فعالیت های فرهنگی دانست

دکتر شعبان علیزاده در جلسه شورای فرهنگی دانشکده پیراپزشک تنوع سلایق مختلف در شورای فرهنگی را موجب ارتقای کیفیت فعالیت های فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، جلسه شورای فرهنگی این دانشکده با حضور دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده، دکتر یوسف عرفانی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر منیره رحیم خانی نماینده اعضای هیئت‌علمی، نازی براتی کارشناس دانشجویی و فرهنگی، اکرم مولائی زاده رئیس امور اداری، الهام حق‌شناس مسئول روابط عمومی، محمدجواد وادی زاده نماینده مرکز پژوهش‌های دانشجویی  و دفتر توسعه آموزش دانشجویی، محمد دشتی نماینده کانون قرآن و عترت و بسیج دانشجویی و محمدحسین برزگر نماینده کانون مهدویت، چهارشنبه 29 مرداد 99 در سالن اجتماعات برگزار شد.
در این جلسه دکتر علیزاده ضمن گرامی داشت ایام محرم گفت: این ایام، ایام ویژه‌ای است انشاء الله حتی اگر یک آموخته از ایام محرم داشته باشیم آزاده بودن باشد. همواره در هر جایگاهی هستیم از حقیقت دفاع کنیم و ظواهر و جایگاه مانع دفاع از حق نشود. این امر اهمیت زیادی داشته که امام حسین (ع) فرمودند: اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید. شورای فرهنگی، شورای ارزشمندی است. بنده مقطعی در این سمت در خدمت دانشکده بودم. همواره در دانشکده پیراپزشکی علاقه به فعالیت‌های فرهنگی وجود داشته است و خوشبختانه دانشجویان علاقه‌مند و توانمند و دارای سلایق مختلف در این دانشکده حضور دارند که این نقطه قوت برای ما محسوب می‌شود.
وی افزود: وظیفه دانشگاه تربیت افراد برای جامعه بوده و بعد مهم این امر مسئله فرهنگی است. فعالیت درزمینهٔ مسائل فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است. دانشکده پیراپزشکی همیشه پویا و فعال بوده و در خلق ایده‌های جدید پیشگام است. بهتر است برای بهره‌مندی از نظرات و سلیقه‌های مختلف از همه گروه‌ها و تشکل‌ها در این جلسات دعوت شود. این امر به بهبود کیفیت فعالیت‌ها کمک خواهد کرد.
رئیس دانشکده پیراپزشکی بر استقلال بیشتر معاونت دانشجویی و فرهنگی به‌منظور برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای فعالیت‌ها و همچنین مسئولیت‌پذیری بیشتر این معاونت در مدیریت برنامه‌هایی فرهنگی و دانشجویی، همکاری و همدلی بیشتر و استفاده بیشتر از فضای مجازی در فعالیت‌های فرهنگی تأکید کرد.
در ادامه وادی زاده ضمن تبریک به ارائه گزارش از فعالیت‌های دفتر توسعه آموزش دانشجویی SEDO و مرکز پژوهش‌های دانشجویی پرداخت.
دشتی ضمن تبریک به ارائه گزارشی از فعالیت‌های در دوره کرونا و اقدامات صورت گرفته پرداخت و برنامه‌های ماه محرم بسیج دانشجویی و کانون قرآن و عترت را تشریح کرد.
برزگر نیز گزارش کانون مهدویت را در دوران کرونا و فعالیت‌های مجازی نیمه شعبان ارائه کرد و به تشریح برنامه‌های آینده در ماه محرم پرداخت.
پیشنهاد آغاز مستندات دانشجویی و مستند کردن فعالیت تشکل‌های دانشجویی در رابط عمومی دانشکده، تأکید بر مستند کردن همه اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آغاز سال تحصیلی از مصوبات این جلسه بود.
همچنین با توجه اهمیت برنامه‌های مرتبط با دانشجویان ورودی جدید جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور معاونین آموزشی و پژوهشی برگزار خواهد شد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *