محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

وداع با پیکر استاد بهادری

رئیس دانشکده پیراپزشکی: دکتر بهادری، استاد بارز اخلاق و انسانیت بود

مراسم وداع با پیکر استاد مسلم بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، مراسم تشییع و وداع با پیکر استاد مسلم بهادری، رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه با حضور خانواده آن مرحوم، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، مسئولان کشوری، مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران، شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.
دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده پیراپزشکی در حاشیه مراسم و در مصاحبه ای با تاکید بر اهمیت اصول اخلاقی در سبک زندگی استاد بهادری بیان کرد: دکتر بهادری، استاد بارز اخلاق و انسانیت بود که با پشتکار فراوان یک عمر در راه خدمت به جامعه علوم پزشکی، اساتید، دانشجویان و بیماران تلاش کرد. درگذشت دکتر بهادری، ضایعه ای جبران ناپذیر برای گروه آسیب شناسی و طب تشخیصی کشور محسوب می شود که جای خالی این استاد بزرگوار به آسانی پر نخواهد شد.
پیکر استاد بهادری پس‌از قرائت نماز به امامت حجت‌الاسلام میرمجید سیدقریشی مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه، از مقابل بیمارستان امام خمینی (ره) تا درب شرقی مجتمع بر روی دوش شاگردان و دوست داران آن استاد فقید تشییع و برای مراسم تدفین، راهی قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) شد.
محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *