محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

رییس دانشکده پیراپزشکی همگرایی تشکل‌های دانشجویی از اهداف شورای فرهنگی دانست

جلسه شورای فرهنگی دانشکده پیراپزشکی با حضور تشکل های دانشجویی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، جلسه شورای فرهنگی این دانشکده با حضور دکتر چنگیزی رییس دانشکده، دکتر عرفانی معاون دانشجویی و فرهنگی، سایر اعضای حقیقی و حقوقی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی شنبه 12 آبان 97 در سالن اجتماعات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر چنگیزی ضمن خوشامدگویی به حاضرین و عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) به بیان اقدامات صورت گرفته در یک ماه گذشته پرداخت و گفت: در این مدت حیاط ساختمان شماره 3 بهسازی صورت گرفته است، راه‌اندازی دستگاه ATM در دست اقدام است و برای به‌کارگیری دستگاه POS در بوفه باید خط تلفن داشته باشم و بعد از دریافت خط راه‌اندازی صورت خواهد گرفت. در طبقه همکف ساختمان شماره 1 بهسازی صورت گرفته است، بوفه این ساختمان در حال راه‌اندازی است و LED جدید به این ساختمان اختصاص داده‌شده است.
در ادامه تشکل‌های دانشجویی نکات و مسائلی مربوط به خود را مطرح کردند. پیروزی تیم فوتسال دانشجویی در مسابقات دانشگاهی، برگزاری جشن آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، برگزاری جشنواره ورزش همگانی با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی، برگزاری مسابقات ورزشی جایزه 16 آذر، برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی، برگزاری اردوی جهادی ویژه دانشکده پیراپزشکی، برگزاری اردوی باغ کتاب و مسائل مالی ازجمله موارد بیان‌شده در این جلسه بود.
نازی براتی رابط فرهنگی دانشکده نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته از جلسه شورای فرهنگی گذشته ارائه کرد.
در پایان دکتر چنگیزی ضمن پاسخ به سؤالات مطرح‌شده گفت: همگرایی تشکل‌های دانشجویی از اهداف این شورا بود که به حمدالله محقق شده است. با افتتاح مرکز رشد دانشکده دانشجویان می‌توانند با حضور در این مرکز ایده و فکر خود را بیان کرده و آن را بپرورانند و درنهایت بتوانند به درآمدزایی دست پیدا کنند.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *