محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

نشست صمیمانه دکتر چنگیزی با کارکنان خدمات، اداری، مالی و حوزه ریاست

نشست صمیمانه دکتر چنگیزی رییس دانشکده پیراپزشکی با کارکنان خدمات، اداری، مالی و حوزه ریاست برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی: نشست صمیمانه دکتر چنگیزی رییس دانشکده همراهی اکرم مولایی زاده ریس امور اداری، محمد نیک پور نوری مدیر امور عمومی و شیما سعادتی رییس امور مالی و کارکنان معاونت اداری، مالی، خدمات، امور عمومی، تأسیسات، روابط عمومی و حوزه ریاست یکشنبه 17 دی 96 در سالن اجتماعات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر چنگیزی ضمن خیرمقدم به حاضرین هدف از این جلسه را هم‌اندیشی و استفاده از نظرات همکاران در راستای ارتقا سطح عملکردی دانشکده دانست و گفت: با توجه به بالا بودن تعداد کارکنان دانشکده مجبور شدیم افراد را به دو گروه تقسیم کنیم. دانشکده از سه رکن اصلی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان تشکیل‌شده است و نظرات همه گروه‌ها در پیشبرد اهداف آن مؤثر خواهد بود تا بتوانیم همگام در همه سطوح پیشرفت داشته باشیم.
وی افزود: در رتبه‌بندی و رنک کارکنان در ابعاد مختلف ازجمله کارمند نمونه یا اضافه‌کار شاخص‌هایی را لحاظ خواهیم کرد ازجمله شاخص‌ها نوآوری و تلاش به‌منظور ایجاد محیط شاداب برای کارکنان موردنظر است. همچنین فعالیت کارکنان در حوزه‌های مختلف ورزشی، هنری موردتقدیر واقع خواهد شد در این زمینه در حوزه دانشجویی وضعیت بهتر است ولی در حیطه کارکنان و اعضای هیات علمی باید توجه بیشتر شود.
در این جلسه کارکنان ضمن تشکر از برگزاری جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
مشکلات جانبازان و ایثارگران و تأخیر در دریافت مکاتبات، خرید پرونده‌های پرسنلی، جابه‌جایی فضای فیزیکی اداری و مالی و مشکلات ساختمان شبانه ازجمله سرمایش و گرمایش، خرید دستگاه فتوکپی، کم بودن تعداد نیروی انسانی به‌ویژه در واحد خدمات با توجه به تعدد ساختمان‌های دانشکده، انتقال خط‌های تلفن ساختمان کوچه ایتالیا، عدم آنتن دهی تلفن همراه در آزمایشگاه، مشکلات فضای فیزیکی انبار، آلودگی صوتی کولر طبقه همکف ساختمان شماره 1، شرح وظایف کارکنان، در نظر گرفتن نیروهای تأسیسات در تشویقی‌ها با توجه به حجم کار زیاد آن‌ها، مشکلات مربوط به دریافت لباس نیروهای خدماتی دانشکده، خرید لباس ورزشی برای کارکنان شرکت‌کننده در جشنواره ورزشی، اضافه‌کاری، فضای فیزیکی بایگانی اداری، شیفت بعدازظهر ماندن، برگزاری نماز جماعت در ساختمان شماره 1 و استمرار برگزاری این جلسات از موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.
در این جلسه توضیحات کافی در خصوص موارد مطرح‌شده به‌ویژه اضافه‌کار و فرآیند تخصیص آنان و شیفت‌های کاری ارائه شد.

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *