محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

هم‌اندیشی مسئولان کارورزی رشته رادیولوژی در دانشکده پیراپزشکی

جلسه هم‌اندیشی مسئولان کارورزی رشته رادیولوژی با هدف ارتقاکیفیت برگزاری آزمون پایان دوره در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، جلسه هم‌اندیشی پیرامون هماهنگی مسئولان کارورزی دانشجویان رشته رادیولوژی در بیمارستان‌ها با حضور دکتر چنگیزی رئیس دانشکده، مسئولین کارورزی این رشته بیمارستان‌های دانشگاه، دکتر الهه جزایری و دکتر فریده پاک اعضای گروه رادیولوژی و رادیوتراپی این دانشکده چهارشنبه 29 خرداد 98 در سالن اجتماعات برگزار شد.
دکتر جزایری در این جلسه ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان در خصوص نحوه برگزاری آزمون درس کارورزی گفت: بهتر است یک مجموعه سؤالات در درس کارورزی با توجه سطح آن، کارورزی 1 و 2 و 3 با تمرکز بر روی تصویربرداری تهیه شود؛ همچنین سؤالات کلی و جنرال پرسیده شود و یکسان‌سازی در بیمارستان‌ها صورت گیرد و اگر بیمارستانی که برحسب تخصص مورد خاصی را مدنظر دارد در قالب چند سؤال آن‌ها را مطرح کند. اگر امکان برگزاری آزمون به‌صورت عملی هم فراهم شود بسیار بهتر خواهد بود و کیفیت آزمون افزایش خواهد یافت.
وی افزود: یکسان و جنرال بودن آزمون در همه بیمارستان‌ها پیشنهاد گروه است اما پیشنهاد همکاران در بیمارستان را نیز دریافت کنیم تا به جمع‌بندی کلی دست پیدا کنیم.
در این جلسه بحث و تبادل‌نظر در خصوص موارد مطرح‌شده و مدل ارزشیابی و آزمون پایان‌ترم صورت گرفت. در پایان دکتر چنگیزی ضمن تشکر از همکاران بیمارستانی از آنان درخواست کرد تا در برگزاری کارگاه‌های مختلف تصویربرداری مشارکت داشته باشند.

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس