محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

پیام تبریک دکتر صفدری به مناسبت روز دانشجو

دکتر رضا صفدری رییس دانشکده پیراپزشکی در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی : دکتر صفدری رییس  این دانشکده در پیامی 16 آذر روز دانشجو را به همه دانشجویان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
دانشجویان عزیز وگرانقدرشما قشرفرهیخته ی جامعه به مثابه وجدان بیدار،خردمند،پرسشگر و سرشار از ایمان به شمارمی روید.
دانشجو باید با پیگیری هوشیارانه و تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت تحولات داخلی را زیرنظرداشته وازشرایط بین المللی وآگاهی ازعزم سلطه جویان شیطان صفت درک صحیح ومعقول داشته باشد.دانشجوی مسلمان بایدضمن پیشرفت های علمی مراقب جنگ نرم دشمن بوده تاخدای ناکرده به دام دشمنان اسلام ونظام گرفتارنشود.
دانشجو به عنوان نیروی فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشورمی باشد و از آنجا که دانشگاه، خاستگاه عقلانیت است، حرکت جامعۀ دانشگاهی ما باید بر درایت، منطق، حفظ ارزش‌های انقلاب استوار باشد تا با توکل بر خداوند یکتا ، بتوانیم بیش از پیش افق‌های جدید و گسترده‌ای از فرهنگ و دانش را به روی خود و جامعه بگشاییم.
ضمن تبریک روز 16 آذر که روز دانشجو نامگذاری شده است، آرزومند شادی برایتان هستم لازمه زندگی و خدمت، شادی است. شادی با خوبی، وحدت، نور، همدلی و روشنی هم جنس است. پس آرزو می‌کنم با توکل به خداوند متعال ، عشق به خدمت ، نوآوری و تعقل و روحیه شاد، بتوانید وارد حیطه‌هایی که در آینده منتظرشان هستید بشوید و خدمت به جامعه را در راستای آموزش‌هایی که فراگرفتید به نحو احسنت انجام دهید.
دکتر رضا صفدری
رییس دانشکده

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *