محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

آغاز سال تحصیلی 1402 - 1401

پیام تبریک رئیس دانشکده پیراپزشکی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس

دکتر علیزاده رئیس دانشکده پیراپزشکی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی و خانواده بزرگ پیراپزشکی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

موسم بازگشایی مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی و بهار تعلیم و تربیت، ایام فرخنده ای است برای همه مشتاقان دانستن، فهمیدن، جستن و یافتن. همانطور که در آغاز بهار، طبیعت احیا می شود و برگ و بار می گیرد، در این ایام، جامعه علمی و اهالی خرد و اندیشه و به طور خاص تلاشگران عرصه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران، جان و نیرویی دوباره می گیرند و بار دیگر فصل جدیدی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات سلامت را در مسیر پیشرفت علم و دانش آغاز می کنند؛ که به امید حضرت احدیت، حرکتی پرشتاب در مسیر پیشرفت های علمی، تولید علم نافع و دانشگاه اجتماعی در کنار شکوفائی اندیشه و ایمان همه ما خواهد بود.

همچنین شایسته است تا تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را تلنگری برای درک وظایف ملی و نقشمان در پیشرفت میهن عزیزمان ایران محسوب کنیم و با الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی از شهدای گرامی، خصوصا شهدای جامعه دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی تهران، در راه کسب علم و ارتقای توانمندی های خود بیش از گذشته کوشا باشیم.

اینجانب، فرارسیدن سال تحصیلی جدید را که به لطف خداوند و با تلاش دلسوزانه مدافعان سلامت در کنترل بیماری کووید 19 در شرایطی متفاوت از سالیان قبل و با آمادگی کامل در برگزاری حضوری کلاس های آموزشی آغاز خواهد شد، خدمت اساتید بزرگوار، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و از ایزد منان، سلامتی و توفیق روزافزون جامعه دانشگاهی به خصوص خانواده بزرگ پیراپزشکی را مسئلت دارم.

دکتر شعبان علیزاده
رئیس دانشکده پیراپزشکی

محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *