محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

پیام تبریک رئیس دانشکده پیراپزشکی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر

دکتر علیزاده رئیس دانشکده پیراپزشکی در پیامی فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده در پیامی فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد روز استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص آنها است.

تلاش شهیدانی همچون سردار محمد جهان آرا برای حفظ ذره ذره‌ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده‌ی خود را بدون نام ایران تصور نمی کردند، زمینه ساز حماسه‌ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش این روز فرخنده و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه خانواده بزرگ پیراپزشکی، برای همگان توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.

دکتر شعبان علیزاده

رئیس دانشکده پیراپزشکی

محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *