محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

پیام تبریک رئیس دانشکده پیراپزشکی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

دکتر شعبان علیزاده: اگر امروزه شاهد ایثار، فداکاری و تلاش های ارزشمند کادر درمان خستگی ناپذیر و گرامی هستیم؛ این ثمره آموزه های دفاع مقدس است.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، دکتر‌ شعبان علیزاده رئیس دانشکده در پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی، ارزش فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده. دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد. اگر امروزه شاهد ایثار، فداکاری و تلاش های ارزشمند کادر درمان خستگی ناپذیر و گرامی هستیم؛ این ثمره آموزه های دفاع مقدس و در امتداد فرهنگی است که سالها پیش شهدا و ایثارگران در این مرز و بوم ترویج کردند. هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است.
فرارسیدن ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت مقام والای شهدای دفاع مقدس، امام شهدا، جانبازان و ایثارگران غیور، تبریک خود را محضر یادگاران جنگ تحمیلی و مردم شریف و شهید پرور ایران عزیز تقدیم نمایم.
از خدای متعال سرافرازی همیشگی و بیش از پیش میهنمان ایران را مسئلت نموده و پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت را برای همه فرزندان این آب و خاک آرزو می‌نمایم.
دکتر شعبان علیزاده
رئیس دانشکده پیراپزشکی
محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *