محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

پیام تبریک معاون پژهشی دانشکده پیراپزشکی به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش

دکتر لیلا شاهمرادی معاون پژوهشی دانشکده پیراپزشکی در پیامی هفته پژوهش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، دکتر لیلا شاهمرادی معاون پژوهشی این دانشکده در پیامی هفته پژوهش را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
نامگذاری ۲۵ آذر به عنوان روز پژوهش، فرصت مغتنمی است تا ضمن قدردانی از پژوهشگران که سرآغاز هر تغییر علمی در جامعه امروزی هستند، بر اهمیت این حوزه نیز تاکید شود.
نیازسنجی و تولید علم نافع دو مقوله مهمی است که همه اساتید و دانشجویان در حوزه پژوهش باید به آنها توجه داشته باشند. مقام معظم رهبری در خصوص تولید علم نافع می‌فرمایند: «دنبال علمی باشیم که برای کشور لازم و نافع است؛ نه فقط برای حال کشور، بلکه برای ده سال بعد و بیست سال بعد کشور. ممکن است ما در بیست سال بعد، یک نیازی داشته باشیم که از امروز باید تحقیقات آن نیاز شروع بشود. اگر امروز تحقیق نکردیم، اگر امروز خودمان را آماده نکردیم، آن‌وقتی که لازم داریم دستمان خالی خواهد بود. باید این نیازسنجی انجام بگیرد و نیازهای امروز هم مورد ملاحظه قرار بگیرد».
امید است با انجام پژوهش های مسأله محور و تولید اقتصاد دانش بنیان شاهد ایرانی قدرتمند و سربلند باشیم
به نوبه خود هفته پژوهش را به همه پژوهشگران میهن عزیزمان ایران و به ویژه اساتید و دانشجویان پژوهشگر دانشکده پیراپزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سلامتی و موفقیت این عزیزان را خواستارم.

 
دکتر لیلا شاهمرادی
معاون پژوهشی دانشکده پیراپزشکی
محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *