محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

جشن دانش‌آموختگان دانشکده پیراپزشکی؛ رئیس دانشکده پیراپزشکی بر لزوم حفظ ارتباط دانش آموختگان با دانشگاه تاکید کرد

جشن دانش‌آموختگان دانشکده پیراپزشکی با حضور دانش آموختگان مقاطع مختلف و خانواده هایشان برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، جشن دانش‌آموختگان این دانشکده به همت دفتر دانش‌آموختگان دانشکده و معاونت دانشجویی و فرهنگی و همراهی دفتر دانش‌آموختگان دانشگاه در تالار ابن‌سینا دانشکده پزشکی عصریکشنبه 16 تیر 98 برگزار شد.
دکتر وحید چنگیزی، رئیس دانشکده ضمن تبریک پایان دوره تحصیل دانش‌آموختگان در دانشکده پیراپزشکی و خیرمقدم به مهمانان گفت: دانش‌آموختگی گذراندن یک مرحله از زندگی و آمادگی برای آغاز مراحل دیگر است. البته در بیشتر موارد دانش‌آموختگان دانشکده برای مقاطع بالاتر مجدد به دانشکده بازمی‌گردند و ما در خدمت آن‌ها هستیم. یکی از معیارهای توسعه‌یافتگی در کشورها ارتباط مستمر دانش‌آموختگان با دانشکده و دانشگاه است. انتظار داریم دانش‌آموختگان بعد از دوران فراغت از تحصیل هم ارتباط خود را با دانشکده حفظ کنند.
وی افزود: از دیگر معیارهای توسعه‌یافتگی ارتباط خانواده‌های دانشجویان با دانشگاه است. در سایت دانشگاه‌هایی مانند استنفورد صفحه‌ای برای والدین در نظر گرفته‌شده است. به‌گونه‌ای که والدت عضوی از دانشگاه هستند و می‌توانند حمایت‌های لازم از دانشگاه ازجمله حمایت‌های معنوی، فکری و مادی را داشته باشند.
سوگندنامه با همراهی دکتر عرفانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده قرائت شد.
در این مراسم از استاد و دانش‌آموختگان برتر، کارمند نمونه فصل بهار و کارشناسان آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده به مناسبت کسب رتبه سوم و دوم در دانشگاه، برگزیدگان مسابقه آشپزی، دانشجویان دارای رتبه در بخش رقابت استعدادیابی مرکز پژوهش‌ها و ورزشی تقدیر به عمل آمد.

اسامی استاد و دانشجویان برگزیده

 استاد برتر آموزشی فریبرز مهرانی مدیر گروه و عضو هیات علمی گروه هوشبری
 دانش‌آموخته برتر مقطع کارشناسی: محمدرضا ذبیحی رشته علوم آزمایشگاهی، فاطمه سلیمی رشته رادیولوژی، فریبا شعبانی رشته فناوری اطلاعات سلامت، معصومه صدیقی رشته اتاق عمل، لیلا ولی پور رشته هوشبری، محمدحسین کتابچی رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، ویدا فرخی رشته علوم آزمایشگاهی (پردیس کیش)
 دانش‌آموخته برتر مقطع دکتری تخصصی: دکتر طیبه نوری دکتری تخصصی مدیریت اطلاعات سلامت و دکتر آزیتا یزدانی دکتری تخصصی انفورماتیک پزشکی

کارمندان نمونه فصل بهار

سیده معصومه میرعشق اله کارشناس مسئول آموزش
گلسا شهام کارشناس امور اداری
پرویز تقوی خدمات

برگزیدگان مسابقه آشپزی

مرضیه خضری، زهرا معینی ثابت، میترا اسدی، دکتر نیره سادات رو ح الهی

برگزیدگان رقابت استعدادیابی مرکز پژوهش‌ها و ورزشی

شقایق اسماعیلی، حمیدرضا موسوی، علی‌رضا منتصری، مبینا طالبی، آرش راعی، مهدی رامشینی، محمد شاملو
اجرای گروه موسیقی سنتی و پاپ، اجرای استندآپ کمدی، گرفتن عکس یادگاری دانش‌آموختگان با خانواده‌هایشان، اجرای گروه هم‌خوانی و برپایی ایستگاه سنجش فشارخون توسط دانشجویان در حاشیه جشن از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
عکس و خبر: الهام حق شناس

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس