محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

نشست دوجانبه دانشکده پیراپزشکی و شهرداری منطقه 6 تهران

دکتر چنگیزی در نشست دوجانبه دانشکده پیراپزشکی و شهرداری منطقه 6 تهران ارتقا فضای فیزیکی دانشکده را در ارتقا کیفی آموزش و درنهایت در بهبود کیفیت ارائه خدمات سلامت موثر دانست.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی: نشست دوجانبه دانشکده پیراپزشکی و شهرداری منطقه 6 تهران با حضور دکتر چنگیزی رییس دانشکده، دکتر حمید چوبینه مشاور دانشکده، مهندس حسینی نژاد معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6، مهندس فتحی رییس اداره توسعه و نگهداشت فنی معاونت فنی و عمرانی و مهندس سلیمانی مشاور معاونت فنی و عمرانی سه‌شنبه 26 دی 96 در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر چنگیزی ضمن خیرمقدم به اعضا گفت: دانشجویان نخبه کشور عمدتاً دانشگاه علوم پزشکی تهران را به‌عنوان محل تحصیل خود انتخاب می‌کنند. ارتقا فضای فیزیکی دانشکده در ارتقا کیفی آموزش مؤثر است و درنهایت بخش درمان کشور از ارتقا آموزش بهره‌مند خواهد شد؛ بنابراین سعی می‌شود توجه خیرین به حوزه آموزش جلب شود. وی همچنین به معرفی بخش‌های مختلف دانشکده پرداخت.
مهندس حسینی نژاد به بیان سوابق همکاری‌های شهرداری منطقه 6 تهران با دانشگاه علوم پزشکی و حوزه سلامت گفت: باعث افتخار است که بتوانیم همکاری مشترک با دانشکده پیراپزشکی داشته باشیم. ما به دنبال فرصت مناسبی هستیم که پروژه‌های مشترکی را با همکاری هم اجرا کنیم. لازمه این امر این است که نیازهای دانشکده به‌صورت موردی بیان‌شده و همکاران ما بررسی‌ها و برآوردهای لازم را انجام دهند و به شهردار منعکس شود. مواردی که امکان انجام آن وجود داشته باشد تائید خواهد شد. هرچند در شهرداری نیز محدودیت‌های منابع به‌شدت وجود دارد اما با عنایت ویژه‌ای که مهندس بابایی به امر سلامت و آموزش دارند و با بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد، نظر مثبت بر انجام این امر خواهند داشت.
دکتر چوبینه نیز با تأکید بر نگاه ویژه مهندس بابایی شهردار منطقه 6 تهران در خصوص نیازهای دانشکده گفت: در دانشکده پیراپزشکی با تعداد زیاد دانشجویان که وجود دارد، نیاز مبرم به سالن آمفی‌تئاتر در این دانشکده است. در سال‌های گذشته ما از سایر واحدهای دانشگاه کمک می‌گرفتیم اما به علت مسیر و نیاز به حضور دانشجویان در محیط دانشکده نیاز به سالن آمفی‌تئاتر است و با به امر تکریم ارباب‌رجوع که همان دانشجویان هستند نیز کمک می‌شود.
در پایان بازدید حضوری از فضای دانشکده صورت گرفت و برآوردهای لازم انجام شد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *