محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

پیام تبریک رئیس دانشکده پیراپزشکی به مناسبت بزرگداشت مقام استاد

دکتر وحید چنگیزی رئیس دانشکده پیراپزشکی، درپیامی سالروز شهادت معلم شهید،مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام استاد را تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی ددانشکده پیراپزشکی، دکتر وحید چنگیزی رئیس دانشکده پیراپزشکی، درپیامی سالروز شهادت معلم شهید،مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت معلم شهید،مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد، فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات بی وقفه جامعه دانشگاهی و اساتید ارجمند است.
این روز  مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسئولیت خطیر اساتید و معلمان در امر تعلیم و تربیت است و این مهم، نشانگر نقش ویژه معلم به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی کشور به عنوان زیر بنای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است. رسالت خطیر معلمان واساتید و دغدغه همیشگی آنان فراهم کردن بستر رشد، تحول انسان ها و ترویج کرامت و ارزش انسانی است، چراکه هیچ جامعه ای بدون داشتن نسلی دانا نمی تواند  توانا شود و به اهداف والای خود برسد.
اکنون در برهه حساسی از تاریخ نظام سلامت قرار داریم، مبارزه با ویروس منحوس کرونا که در خط مقدم آن اساتید جامعه پزشکی قرار دارند، بیش از پیش اهمیت و نقش پزشکان و جامعه بهداشت و درمان را برهمگان مبرهن کرد. اساتید که در همه سطوح بالینی و علوم پایه درگیر این مسله هستند و هر یک به نحوه ی از جان و وقت خود در این راه دریغ نورزیده اند. برگزاری آموزش مجازی دانشجویان بدون وقفه با توجه به شرایط عدم حضور دانشجویان در دانشکده از دیگر تلاش های اساتید در این دوران است. 
ادر روز گرامیداست مقام استاد برخود لازم می دارنم از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر استادان گرانقدر تقدیر و تشکر کنم، اگرچه که قدردانی از زحمات آنان از عهده هیچ قلم و لغاتی برنمی آید. از خداوند متعال سلامتی و موفقیت را برای اساتید و مدرسان بزرگوار مسئلت دارم.  
 
دکتر وحید چنگیزی 
رئیس دانشکده پیراپزشکی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *