محتوای خبری دانشکده پیراپزشکی

پیام تبریک رئیس دانشکده پیراپزشکی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

دکتر علیزاده در پیامی آغاز دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده در پیامی آغاز دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری دقیق بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.
پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های گره‌کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.
بدینوسیله دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه احدیت، سعادت، سلامت و حفظ این انقلاب ارزشمند تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) را مسئلت دارم.
دکتر شعبان علیزاده
رئیس دانشکده پیراپزشکی

محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *