محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

ابلاغ ابقا و انتصابات جدید در دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی

دکتر علیرضا احمدیان، رئیس دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی در ابلاغ های جداگانه مشاور رئیس و عضو هیات رئیسه، معاون آموزشی، معاون اداری مالی، معاون بین‌الملل، معاون دانشجویی فرهنگی، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری و مدیر روابط عمومی اين دانشکده را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده  فناوری‌های نوین پزشکی، دکتر سیدمهدی رضایت به ‌عنوان مشاور رئیس و عضو هیات رئیسه، دکتر صدرالدینی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری و دکتر سیدمهدی نوراشرف الدین به ‌عنوان مدیر روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی معرفي شدند و همچنین دکتر جعفر آی معاون آموزشی، دکتر اکبر احمدی معاون اداری مالی، دکتر نسرین لطفی بخشایش معاون بین الملل، دکتر مسعود خسروانی معاون دانشجویی فرهنگی نیز در احکام جداگانه در سمت های خود ابقا شدند.

 متن احکام انتصاب به شرح زير است:

جناب آقای دکتر سیدمهدی رضایت
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران
با سلام و احترام
با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند اجرایی جنابعالی به عنوان 'مشاور رئیس و عضو هیات رئیسه دانشکده' به مدت دو سال منصوب می شوید. با توجه به اهمیت نقش فناوری های نوین پزشکی در اقتصاد دانش بنیان و ماموریت این دانشکده در شناخت دانشگاه به عنوان کانون اصلی انتقال دانش فناوری و تولید ثروت، امیدوار است حضور جنابعالی باعث تسریع در اجرای برنامه های این دانشکده شود. توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

جناب آقای دکتر اسماعیل صدرالدینی
دانشیار محترم گروه آموزشی بیوتکنولوژی پزشکی
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به عنوان 'سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشکده فناوری های نوین پزشکی' منصوب می شوید. امید است در سایه الطاف الهی در جهت ارتقای کیفیت فعالیت های پژوهشی و فناوری با عنایت به رسالت این دانشکده در تولید علم و فناوری، برای تحقق اهداف زیر اهتمام ویژه مبذول فرمایید.
1) برنامه ریزی دقیق و عملیاتی جهت دست بابی به اهداف پژوهشی و فناوری دانشکده در راستاس حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم
2) گسترش و تعمیق پژوهش های بنیادی و کاربردی جهت تولید دانش و خلق ثروت
3) تبیین ماموریت های فناورانه هدفمند برای فعالیت های پژوهشی دانشکده
4) توسعه پژوهش های نوین کاربردی و نیاز محور مرتبط با صنعت و جذب منابع خارج از دانشکده
بدیهی است که همدلی و همگرایی با کلیه اعضاء محترم هیات علمی دانشکده و استفاده از ظرفیت های ارزشمند موجود در دانشگاه، زمینه ساز موفقیت شما در این مسئولیت خواهد بود.

جناب آقای دکتر جعفر آی
استاد محترم گروه مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي در حوزه آموزش، به موجب اين حكم به عنوان' معاون آموزشي دانشكده فناوريهاي نوين پزشكي 'منصوب مي شويد.
انتظار می رود با تعامل سازنده و موثر با اعضاء محترم هیات علمی گامهای موثری در راستای تحقق اهداف برنامه عملیاتی چهارساله و ارتقاء کیفیت آموزشی دانشکده برداشته شود.

 

جناب آقای دکتر اکبر احمدی
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور اداری و مالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان 'معاون اداری و مالی دانشکده فناوری های نوین پزشکی'ابقا می­شوید.
بدیهی است که همدلی و همگرایی با کلیه اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان محترم دانشکده و استفاده از ظرفیت ­های ارزشمند موجود، زمینه­ساز موفقیت شما در این مسئولیت خواهد بود. از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در انجام امور محوله خواستارم.

جناب آقای دکتر مسعود خسروانی
عضو محترم هیات علمی گروه آموزشی نانو فناوری پزشکی
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندجنابعالی در امور دانشجویی و فرهنگی،به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان 'معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده فناوری های نوین پزشکی'ابقا می­شوید.
امید است برنامه ریزی و جلب مشارکت دانشجویان و اعضاء محترم هیات علمی دانشکده، زمینه ساز موفقیت شما در این مسئولیت باشد. از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در انجام امور محوله خواستارم.

سرکار خانم دکتر نسرین لطفی بخشایش
عضو محترم هیات علمی گروه مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکارعالی در امور بین الملل، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان 'معاون بین الملل دانشکده فناوری های نوین پزشکی'ابقا می­شوید.
بدیهی است که همدلی و همگرایی با کلیه اعضاء محترم هیات علمی دانشکده و استفاده از ظرفیت­های ارزشمند موجود، زمینه­ساز موفقیت شما در این مسئولیت خواهد بود. از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در انجام امور محوله خواستارم.

جناب آقای دکتر سیدمهدی نوراشرف الدین
با سلام و احترام
نظر به اهمیت و نقش روابط عمومی دانشکده در برقراری ارتباط موثر و سازنده با سایر بخش های دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند اجرایی، جنابعالی به عنوان 'مدیر روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی' به مدت دو سال منصوب می شوید. امید است با جلب مشارکت موثر اعضاء محترم هیئت علمی و کارکنان در جهت تحقق اهداف مهم ذیر اهتمام لازم را مبذول فرمایید.
- ایجاد تعامل موثر بین دانشکده و روابط عمومی دانشگاه و رسانه های مرتبط
- استفاده از ظرفیت روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی در فرایند تصمیم سازی دانشکده
- انعکاس اخبار کلیه حوزه های دانشکده اعم از مدیریت، هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان با روش مناسب و نوین در سایت دانشکده و دانشگاه
- ارتقاء سطح فعالیت های دانشکده در جهت افزایش آگاهی و مشارکت فعالانه آحاد جامعه در حفظ و ارتقای سلامت
- نظارت و هماهنگی مناسب امور تشریفات مراسم رسمی در دانشکده
دکتر علیرضا احمدیان
رئیس دانشکده فناوری های نوین پزشکی

همچنین دکتر احمدیان، رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی در مراسمی از تلاش ها و زحمات دکتر فریدی مجیدی در دوران تصدی معاونت پژوهشی این دانشکده قدردانی و تشکر و کرد.

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی