محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

اولین جلسه انجمن علمی فرهنگی دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد

اولین جلسه انجمن علمی فرهنگی دانشکده فناوری های نوین پزشکی با حضور معاون دانشجویی فرهنگی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، 6 مهر 1400، نخستین جلسه انجمن عملی فرهنگی این دانشکده با حضور دکتر مریم فرهمند فر، معاون دانشجویی فرهنگی این دانشکده، دکتر امیر حسین بتولی، مدیر مسئول انجمن و نیز جمعی از دانشجویان در ساختمان شماره دو دانشکده برگزار شد.
این  جلسه برای پیگیری اهداف و چشم اندازهای علمی فرهنگی دانشکده و به صورت مشخص، تعیین چارچوب هایی برای کارآمدی هر چه بیشتر این مجموعه تشکیل شد. در ابتدا دکتر فرهمندفر اهداف تشکیل این انجمن را برای حاضرین شرح و در مورد برخی موانع و مشکلاتی که ممکن است بر سر راه فعالیت هایی از این دست وجود داشته باشد، توضیح داد.
وی همچنین بر لزوم برقراری روابط میان گروه های مختلف دانشکده فناوری های نوین و امکان  اجرای طرح ها و برنامه های مشترک بین اعضای دانشکده اعم از دانشجویان و اعضای هیئت علمی تأکید کرد.
در ادامه دکتر بتولی ضمن تأکید بر اهمیت و نقش این انجمن ها در شکل گیری ارتباطات و فضاهای مؤثر برای دانشجویان و در خصوص برگزاری رویدادهای علمی ملی و بین المللی پیشنهاداتی ارائه داد. در این نشست درباره چگونگی برنامه ریزی برای جلب هر چه بیشتر توجه و مشارکت دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه و بررسی دلایل شرکت نکردن دانشجویان گفتگو شد. دانشجویان حاضر در این نشست نیز نکاتی را در رابطه با موانع و مشوق های انگیزشی مشارکت طرح کرده و پیشنهادهایی را برای بهبود فضای علمی فرهنگی دانشکده مطرح کردند.

کلمات کلیدی
ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *