محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

اولین دیدار هیئت رئیسه دانشکده فناوری های نوین پزشکی با اعضای انجمن علمی فرهنگی این دانشکده

اعضای دانشجویی انجمن علمی فرهنگی دانشکده فناوری های نوین پزشکی با هیات رئیسه این دانشکده دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، 26 مهر 1400، اعضای دانشجویی انجمن علمی فرهنگی دانشکده فناوری های نوین پزشکی با هیات رئیسه این دانشکده دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر حسین قنبری، رئیس دانشکده گفت: سیاست اصلی این دانشکده این است که دانشجو نقش اول را در آن بازی کند. هدف ما این است که شما بهترین دوران تحصیل را در دانشکده داشته باشید و بتوانید خاطرات علمی خوبی از این دانشکده برای خود بسازید. شما دانشجویان باید کمک کنید تا شرایط بهتری برای دانشکده رقم بخورد. از شما می خواهم که همراه با ارائه پیشنهادات خود احساس غریبه بودن را کنار بگذارید و پای کار بیایید. 
در ادامه دکتر مریم فرهمندفر، معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده گفت: هدف از ایجاد انجمن علمی فرهنگی ایجاد ارتباط موثر بین دانشجو و استاد است. این انجمن در گام نخست اساسنامه ای تنظیم کرده است که در روزهای آتی به هیات رئیسه دانشکده ارائه خواهد شد. گام دوم انجمن تلاش در جهت راهبردی کردن مفاد این اساسنامه است. 
سپس دانشجویان عضو انجمن راهکارهایی را در جهت بهبود شرایط دانشکده ایفاد کردند. تشکیل شبکه دانشجویان و اساتید خارجی، تشکیل باشگاه فارغ التحصیلان، ارائه راهکار برای ارتباط با بالین و صنعت، تولید ماهنامه و هفته نامه دانشجویی، ایجاد گروه های مجازی دانشجویان و اساتید، بررسی مقاله ها و طرح ها در سایت دانشکده،‌ تهیه پکیج های آموزشی از کارگاه ها، برگزاری کلاس های آمار و محتواهای لازم برای دانشجو، ایجاد باشگاه های کارآفرینی، ایجاد دوره های ارتباط با شرکت های دانش بنیان، اجرای سمینار توسط دانشجویان، اجرای دوره های بیان تجربه توسط دانشجویان، ایجاد بوفه و سایت کتابخانه برای دانشجویان، برگزاری کلاسهای مشاوره برای دانشجویان جدیدالورود و متقاضیان تحصیل در رشته های دانشکده، برگزاری کارگاه برای افراد خارج از دانشکده و ... از مهمترین مواردی بود که توسط اعضای انجمن در این دیدار ارائه شد. 
بعد از این هر یک اعضای هیات رئیسه دانشکده نیز نظر خود را گفتند. شرکت فعال در هسته های دانشجویی فناور دانشکده، شرکت در ژورنال کلاب های گروه های اموزشی دانشکده، حضور فعال و با انگیزه در فعالیت های دانشکده مانند برگزاری همایش و فناورسلامت، ارتباط نزدیک با معاونت بین الملل و روابط عمومی دانشکده از مهترین صحبت های ایشان بود. 
در پایان دکتر قنبری گفت: با تحقق این موارد فکر میکنم 80 درصد از دغدغه های دانشکده حل خواهد شد. من به همراه معاونت های دانشکده در کنار شما هستیم تا بتوانیم این پیشنهادات را عملی کنیم. مطمئناً این جلسات به طور مداوم تشکیل خواهد شد.
ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *