محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

بازدید بازرسان اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه از دانشکده فناوری های نوین پزشکی

بازرسان اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، از دانشکده فناوری های نوین پزشکی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سه شنبه 14 بهمن 99، بازرسان  اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه از دانشکده فناوری های نوین پزشکی با محوریت صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از این دانشکده و آزمایشگاه آن بازدید کردند.
در این بازدید، دکتر حسین قنبری، رئیس دانشکده و علی هشیار، معاون اداری مالی دانشکده به همراه رئیس امور اداری و سایر همکاران حوزه اداری دانشکده میزبان بازرسان بودند. دکتر قنبری در این بازدید گفت: مطمئنا سیاست دانشکده این بوده و هست که در روابط کاری با یکدیگر و در برخورد با مراجعان، صیانت از حقوق افراد را رعایت کرده و با احترام به یکدیگر خدمت رسانی کنیم. این از آموزه های دینی ماست که زمانی کسی برای دریافت خدمت به شما مراجعه می کند آن را یک نعمت بدانید و در برآورده کردن نیاز او تلاش کنید. در این بازدید شاخص های طرح صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از قبیل دسترسی آسان مراجعان به خدمات اداری و رعایت کرامت انسانی، اعمال بیطرفانه قوانین، بسترسازی برای جذب پیشنهادات و انتقادات مراجعان، میزخدمت الکترونیک و وضع شکایات در دانشکده... بررسی شد.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *