محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

بازدید دکتر خردمند ازکارگاه آموزشی دانشجویان بین الملل دانشکده فناوریهای نوین پزشکی

دکتر خردمند معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از بخش های مختلف آزمایشگاه آموزشی و از کارگاه در حال برگزاری برای دانشجویان بین الملل دانشکده فناوریهای نوین پزشکی بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری نوین پزشکی، در این بازدید که توسط دکتر خردمند معاون بین الملل دانشگاه، دکتر حسینی سده مدير توسعه منابع و پشتيباني معاونت بين الملل، دکتر احمدیان رییس دانشکده فناوریهای نوین پزشکی و هیات رییسه دانشکده فناوریهای نوین پزشکی صورت گرفت، ابتدا دکتر خردمند از بخش های مختلف آزمایشگاه بازدید و با دانشجویان بین الملل حاضر در کارگاه صحبت کرد. سپس نظرات دانشجویان را در مورد اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی جویا شد.
دکتر صدرالدینی مدیر اجرایی هدف از برگزاری کارگاه را توضیح داده و ارتباط آن را با انجام بهینه پروژه های دانشجویان بیان کرد.
در ادامه بازدید، دانشجویان دانشکده که در حال انجام تحقیقات مرتبط با پروژه های خود بودند، توضیحاتی در مورد پروژه هایشان ارائه کردند.
در انتها، دکتر قنبری معاون آموزشی دانشکده در خصوص راه اندازی کارگاه های آموزشی توضیحاتی داد و آمادگی دانشکده را برای برگزاری کارگاه های آموزشی به زبان انگلیسی با همکاری حوزه بین الملل دانشکده برای دانشجویان بین الملل دانشگاه اعلام نمود.
دکتر لطفی معاون بین الملل دانشکده نیز با ذکر فعالیت های صورت گرفته که مرتبط با دانشجویان بین الملل بوده، آماری از روند صعودی پذیرش دانشجو در دانشکده ارائه داد و بر لزوم برگزاری کارگاه های عملی منطبق بر برنامه درسی دانشجویان تاکید کرد و داشتن مشارکت سایر دانشکده ها را در این زمینه عامل مهمی در تسریع این امر خواند./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *