محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

بازدید نمایندگان هیئت رئیسه دانشکده فناوری های نوین پزشکی از واحدهای آموزشی، اداری و آزمایشگاه دانشکده

نمایندگان هیئت رئیسه دانشکده فناوری های نوین پزشکی در بازدیدی از طبقات ساختمان های اداری و آزمایشگاه دانشکده، مشکلات اعضای هیئت علمی و کارکنان را در محیط کار بررسی و ثبت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری نوین پزشکی روز دوشنبه اول دی 99، علی هشیار، معاون اداری مالی دانشکده، دکتر جعفر آی، معاون آموزشی دانشکده و دکتر سیدنصرالله طباطبایی، معاون بین الملل دانشکده به عنوان نمایندگان اعضای هیئت رئیسه از طبقات ساختمان های اداری و آزمایشگاه این دانشکده بازدید کردند.
هدف از این بازدید، رسیدگی به مشکلات اعضای هیئت علمی و کارکنان از نزدیک و در محیط کار آنها در راستای بهبود و اصلاح روش های خدمت رسانی بهتر و ارتقای سطح رضایتمندی ارباب رجوع بود. نمایندگان با ایشان تبادل نظر کردند و از مشکلاتی که مطرح میشد فهرستی تهیه و صورتجلسه شد تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
در دیدار از بخش های مختلف آزمایشگاه وضعیت قرارگیری دستگاه ها، استانداردسازی، وضع تاسیسات، شرایط کار دانشجویان و مشکلات کارشناسان آزمایشگاه بررسی و ثبت شد.
مقرر شد این بازدید مدیریتی در بازه های زمانی مشخص تکرار شود و سایر اعضای هیئت رئیسه دانشکده نیز در این رویداد حضور داشته باشند.

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *