محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

برگزاری آزمون مصاحبه دکتری تخصصی در دانشکده فناوریهای نوین پزشکی

آزمون مصاحبه دکتری تخصصی سال 98 در رشته های مهندسی بافت، بیوتکنولوژی پزشکی و تصویربرداری پزشکی در دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، روزهای سوم تا ششم مرداد ماه 98 آزمون مصاحبه دکتری در 3 رشته مهندسی بافت، بیوتکنولوژی پزشکی و تصویربرداری پزشکی در ساختمان اصلی این دانشکده برگزار شد.
آزمون مصاحبه به صورت ساختارمند و به شیوه چند ایستگاهی صلاحیت های داوطلبان دوره دكتری تخصصی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد. میزان تسلط داوطلب بر پایان نامه و مقاله مستخرج از آن، ارائه شفاهی مطالب علمی، جستجوی منابع علمی، زبان انگلیسی، توانمندی های تخصصی رشته و بررسی فعالیت های آموزشی، پژوهشی و حرفه ای از جمله موضوعات این ایستگاه ها بود. زمان اختصاص داده شده برای هر ایستگاه بین 5 تا 6 دقیقه بود و زمان مصاحبه برای هر فرد حدود چهل دقیقه به طول انجامید .
تعداد افراد واجد شرایط برای مرحله مصاحبه در رشته مهندسی بافت 49 نفر، بیوتکنولوژی پزشکی 91 نفر و در تصویربرداری پزشکی 9 نفر بود و در مجموع در طی چهار روز 149 نفر مورد مصاحبه و آزمون قرار گرفتند. پس از مصاحبه، نتایج آن جمع بندی و به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام شد.
طی برگزاری آزمون، دکتر قاضی خوانساری مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز از روند برگزاری آزمون بازدید کرد. همچنین دکتر علیرضا احمدیان، ریاست دانشکده، همراه با دکتر جعفر آی، معاون آموزشی دانشکده،از ایستگاه های مصاحبه بازدید و کیفیت برگزاری آزمون را بررسی کردند.
خبرنگار و عکاس: ساناز عزی ایرانی

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی