محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

برگزاری دومین دوره از سری برنامه های ژورنال کلاب برخط دانشکده فناوری های نوین پزشکی

دومین دوره از سری برنامه های ژورنال کلاب برخط دانشکده فناوری های نوین پزشکی روز شنبه 5 تیر 1400 از ساعت 15 تا 16 از طریق پلتفرم زوم با سخنرانی دکتر امین اردستانی از دانشگاه Bremen آلمان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، دومین دوره از سری برنامه های ژورنال کلاب برخط دانشکده فناوری های نوین پزشکی روز شنبه 5 تیر 1400 از ساعت 15 الی 16 از طریق پلتفرم زوم با سخنرانی  دکتر امین اردستانی از دانشگاه Bremen  آلمان با عنوان "Novel Strategies to Protect Pancreatic Beta Cells in Diabetes" به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

این برنامه با همکاری معاونت بین الملل دانشکده فناوری های نوین پزشکی و گروه پزشکی مولکولی دانشکده به منظور توسعه و تقویت روابط، تعاملات و تبادلات آکادمیک در عرصه های بین المللی و توسعه آموزش مجازی، ارتباط و همکاری مشترک با استادان خارجی و بررسی آخرین مقالات علمی آنها، ارتقای علمی اساتید و دانشجویان، تشویق و توسعه انگیزه اعضای هیئت علمی به برگزاری دوره ها و آموزش های مجازی مشترک با خارج از کشور و معرفی دانشکده در حوزه بین الملل برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان محترم میتوانند در روز برنامه از طریق لینک زیر این سخنرانی را دنبال کنند و در گفتگوی پیرامون آن شرکت نمایند.

لینک ژورنال کلاب

Meeting ID: 997 1408 0618
Passcode: TUMS

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *