محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

برگزاری سومین دوره ارائه های نوروساینس و علوم شناختی مدارس میان رشته ای شریف

سومین دوره ارائه های نوروساینس و علوم شناختی مدارس میان رشته ای شریف با حضور جمعي از اساتید و دانشجویان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، این دوره با همکاری گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف، گروه نوروساینس دانشگاه علوم پزشکی  تهران، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، گروه روانپزشکی بیمارستان روزبه، کلینیک مغز و شناخت و بیمارستان امام خمینی در پاییز و زمستان در حال برگزاری است.
در این برنامه آموزش محور گروهی از اساتید و دانشجویان دانشکده فناوری های نوین پزشکی به تدریس مباحث روز در حوزه علوم اعصاب پرداختند. این برنامه آموزشی بین رشته ای با استقبال جمعی از علاقمندان این حوزه و دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه ها به مدت بیست هفته و با چهل ارائه از دانشجویان و اساتید حوزه های علوم اعصاب و شناختی برگزارمی گردد. مباحثی چون شناخت اجتماعی، تکنیک های نقشه برداری مغز، نوروبیولوژی، توانبخشی شناختی، نورومارکتینگ، نوروساینس شناختی، نوروساینس سیستم ها و... مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
در این دوره آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مهدی تهرانی دوست، دکتر حسن زاده، دکتر علاقبند راد، دکتر نوروزیان، دکتر نقوی و دکتر بتولی در حوزه های تخصصی خود مطالبی را تدریس کردند.
برخی از مباحث این دوره نیز توسط دانشجویان دکتری تخصصی نوروساینس لیلا کریمی زندی، لیدا شفقی، شیما محمدی و شهربانو قدرتی ارائه شد. این دوره تا پایان سال 98 ادامه دارد.

خبرنگار: ساناز عزی ایرانی

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی