محتوای خبری دانشکده فناوری های نوین پزشکی

برگزاری کارگاه یکروزه راهکارهای عملی برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان سینه

کارگاه یکروزه راهکارهای عملی برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان سینه با حضور دانشجویان و کارکنان در دانشکده فناوری های نوین پزشکی برگزار شد.

کارگاه یکروزه راهکارهای عملی برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان سینه با همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، انستیتو کانسر ایران و موسسه خیریه سرطان (شمس)  در دانشکده فناوری­های نوین پزشکی با حضور همیاران و علاقمندان به این حوزه با شعار هوشیار باش! سرطان نشانه دارد... برپا شد.
دکتر خسروانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده ضمن تقدیر از کار گروهی انجام شده گفت: وقتی همه در جهت رفع آلام بشری همدل شوند کارهای بزرگی اتفاق خواهد افتاد.
وي ضمن تشکر از دانشجویان فعال دانشکده، صاحب نسق، وکیلی و دلی که نقش مؤثری در برگزاری این کارگاه ایفا کردند، اطلاع داد که تنها در سال 2015 طبق آمار سازمان بهداشت جهانی 8 ميليون و 800 هزار نفر جان خود را در اثر ابتلاء به سرطان از دست دادند لذا شاید یکی از مهمترین کارهای گروه­های پزشکی مشارکت در کاهش آمار مرگ و میر سرطان باشد.
این کارگاه در ابتدا با سخنان جمیله مظفری بهبود یافته از سرطان سینه شروع شد. در طی برنامه دکتر مهتاب وثیق دستیار فلوشیپ جراحی سینه دانشگاه علوم پزشکی تهران درخصوص علت ایجاد سرطان سینه سخنرانی کرد و آموزش های لازم برای معاینه فرد محور بانوان را ارائه داد و در پایان بهاره ساسانفر کارشناس تغذیه و محقق مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه تهران، سخنرانی و آموزش لازم درخصوص نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان را مطرح کردند.
بعد از برگزاری کارگاه شرکت کنندگان از خدمات آموزش، مشاوره و معاینه رایگان بهره بردند.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: